جانشین حسن خارجی خواهد بود

پول به حساب نشست، رضایتنامه صادر می‌شود

پس از یک ماه کش‌وقوس بین مسئولان باشگاه الوکره و پرسپولیس، در نهایت این باشگاه قطری با پیشتازی نسبت به العربی، موفق شده عبدالکریم حسن، مدافع قطری سرخپوشان را جذب کند تا حسن فصل بعد در لیگ ستارگان بازی کند.
 این باشگاه قطری با پرسپولیسی‌ها به توافق مالی خوبی رسیده و تنها موضوع باقی مانده برای جدایی مدافع قطری، رسیدن پول به حساب پرسپولیس است که احتمالاً این موضوع تا عصر امروز نهایی خواهد شد.  با جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس، گاریدو به دنبال پیدا کردن جانشین برای اوست و این مربی ابتدا قصد داشت به مانند دفاع راست، یک مدافع چپ‌پای مراکشی را به تیمش بیاورد که یحیی عطیه‌الله تمایلی برای حضور در فوتبال ایران از خود نشان نداد. بعد از منتفی شدن حضور یحیی عطیه‌الله در پرسپولیس، مدیران این تیم به سراغ گزینه جانشینی حسن رفتند و برای این پست تنها روی گزینه‌های خارجی متمرکز هستند و فعلاً برنامه‌ای برای جذب مدافع چپ داخلی ندارند.
 در این میان از یک گزینه استرالیایی به عنوان گزینه پرسپولیس نام برده می‌شد که پیگیری‌های ایران ورزشی نشان داد باشگاه پرسپولیس تمایلی برای خرید این مدافع چپ ندارد و مشغول بررسی رزومه سایر بازیکنان پیشنهادی است.
جستجو
آرشیو تاریخی