الشرق و الرایه هم تأکید کردند

عبدالکریم با الوکره سه ساله بست

دو روزنامه الشرق و الرایه در شماره‌های دیروز خود به خبر صدور رضایتنامه عبدالکریم حسن اشاره کرده و از امضای قرارداد میان این بازیکن و الوکره خبر دادند. گفته می‌شود بجز آورده مالی خوبی که این انتقال برای پرسپولیس داشته، آنها قرار است همکاری‌هایی با الوکره داشته باشند، مسائلی نظیر برگزاری اردو در قطر.
روزنامه الشرق به نقل از منابع مطلع در باشگاه الوکره نوشته است که عبدالکریم حسن با قراردادی سه‌ساله به این تیم پیوسته که این خبر شایعات اخیر مبنی بر پیوستن او به باشگاه العربی را پایان می‌دهد. جزئیات بیشتر این قرارداد بزودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و پس از آن، این مدافع سابق تیم ملی قطر به اسپانیا سفر می‌کند تا به سایر هم‌تیمی‌هایش در اردوی آماده‌سازی برای فصل ۲۰۲5-۲۰۲4 بپیوندد.
 تیم الوکره تحت هدایت میگل آنخل رامیرز اسپانیایی، به دنبال استفاده حداکثری از حضور عبدالکریم حسن در خط دفاعی خود است. با توجه به مسابقات مهمی که این تیم در پیش دارد، از جمله رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، این بازیکن یک تقویت قوی برای دفاع الوکره خواهد بود.
علاوه بر الشرق، روزنامه الرایه نیز در شماره دیروزش نوشته است: الرایه ورزشی مطلع شد که باشگاه الوکره با عبدالکریم حسن بازیکن تیم ملی کشورمان و بازیکن سابق باشگاه السد قرارداد امضا کرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی