خبر

23 تیر جلسه دادگاه لوکادیا
باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد یورگن لوکادیا، از این بازیکن به کمیته حل اختلاف فیفا شکایت کرد و در نهایت در مهر ماه سال گذشته، فیفا حکم به محکومیت لوکادیا داد. براساس این حکم، یورگن لوکادیا باید مبلغ 324 هزار و 200 دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد که این بازیکن به رأی صادره از سوی فیفا اعتراض کرد و این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داد.
در همین راستا شنیده می‌شود قرار است جلسه دادگاه CAS درباره این پرونده در تاریخ 23 تیر ماه برگزار شود و نمایندگان باشگاه پرسپولیس نیز به صورت ویدیوکنفرانس در این جلسه حضور خواهند داشت و توضیحات خود را ارائه خواهند کرد.
 
تسویه حساب سه ساله با پایه‌ها
محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز یک اتفاق خوب و نادر افتاد، با پرداختی‌ای که امسال انجام می‌شود، این سه سالی که من حضور داشتم تسویه می‌شود و بدهی‌های بچه‌ها را با کمک اسپانسر خوب‌مان پرداخت می‌کنیم. اتفاق تازه‌ای که در فوتبال پایه افتاد اختصاص دادن درصدی از درآمد یک محصول، به تیم آکادمی است. یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه، آقای درویش، هیأت مدیره و همچنین آقای حدادی عزیز دارم که پیگیر کارهای پایه بودند و ارتباط خوبی را بین باشگاه و آکادمی برقرار کردند.

هدیه جالب طارمی و نوراللهی
به آکادمی
محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در بازدید خبرنگاران رسانه‌ها از امکانات ورزشگاه درفشی فر محل تمرینات و مسابقات پایه پرسپولیس ضمن اشاره به  محلی که بازیکنان آکادمی پرسپولیس می‌توانند بحث بازتوانی‌شان را انجام بدهند گفت: دو دستگاه را احمد نوراللهی و مهدی طارمی خریدند. احمد، تِنس را خرید و مهدی که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم لیزر را خریده است. قیمت دستگاه‌ها بماند. اینها دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای برای بچه‌ها هستند. البته امیدوارم اینجا خلوت باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی