کمیته تعیین‌وضعیت تصمیم می‌گیرد

5 روز تا تعیین‌تکلیف بیرانوند و پرسپولیس

هومن هدایتی معاون حقوقی جدید پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مسأله فسخ قرارداد بیرانوند با این باشگاه گفت: در قرارداد بیرانوند بند فسخی وجود نداشته است. در الحاقیه نوشته شده ایشان اگر تا ۱۵ روز دستمزدش را نگیرد، می‌تواند فسخ کند. این یک شرط است و بیرانوند هم که گرفته‌ و باشگاه هم به الحاقیه عمل کرده و پرداخت را انجام داده‌ است.
او در خصوص شرایط علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیأت‌مدیره باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کند و در دستور کار باشگاه قرار دارد. یک دادخواستی هم در کمیته وضعیت ثبت شده و به بیرانوند ابلاغ ۱۰ روزه کردند و از آن ابلاغ هم ۴-۵ روز گذشته است. منتظر هستیم که کمیته اگر صلاح بداند، جلسه حضوری بگذارد و در غیر این صورت، بدون جلسه حضوری هم می‌توانند تصمیم بگیرند. از نظر حقوقی من مطمئن هستم که باشگاه پرسپولیس به عنوان ذی‌حق در این پرونده شناخته خواهد شد.
هدایتی درباره مفاد احضاریه گفت: روند طوری است که وقتی باشگاه پرسپولیس به کمیته وضعیت درخواست می‌دهد، همین درخواست را عیناً برای طرف دعوی می‌فرستند و آنها ۱۰ روز فرصت دارند پاسخ بدهند. این اتفاق افتاده و ایشان باید ظرف چند روز آینده پاسخ بدهند. در هر صورت کمیته وضعیت تصمیم‌گیری خواهد کرد. بیرانوند ۵-۶ روز دیگر فرصت دارد که پاسخ بدهد.
وی با تأکید بر اینکه بیرانوند بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید، گفت: درخواست باشگاه پرسپولیس هم این است که این فسخ غیرموجه است و او باید عضو باشگاه پرسپولیس باقی بماند و نمی‌تواند در باشگاه دیگری عضویت داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی