اورونوف و احمدی خارج از فهرست بزرگسال پرسپولیس

عمری و سرلک برمی‌گردند

محمد قراگزلو
خبرنگار

 با تعیین قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و لیگ برتر همچنان لیست بزرگسال پرسپولیس در گیر و دار رفت و آمدهایی است که در ابهام باقی مانده و تکلیفش مشخص نیست.
در آخرین روزهای خردادماه از سوی کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر مقرر شد تعداد بازیکنان لیست بزرگسال هر تیم لیگ برتری از 19 نفر به 20 نفر افزایش یابد.
همچنین طبق بند 2 این مصوبه اعلام شد رده سنی زیر ۲۵ سال دو نفر مشروط به اینکه بازیکنان قبلاً در فهرست زیر ۲۳ سال همان باشگاه حضور داشته و مدت قرارداد آنها از فصل پیش ادامه داشته باشد.
با این حساب محمدمهدی احمدی و اوستون اورونوف که هر دو حدوداً 23 سال و 6 ماه سن دارند در این بند گنجانده می‌شوند و بازیکنان زیر25 سال به حساب می‌آیند.
البته محمد خدابنده‌لو دیگر بازیکن زیر25 سال پرسپولیس است که 16 شهریورماه 25 سال تمام خواهد داشت و او در این فهرست قرار نمی‌گیرد.
از سوی دیگر با کسری خدمتی که محمد عمری و میلاد سرلک گرفته‌اند و به نوعی خدمت سربازی‌شان تمام شده، با توجه به اینکه هر دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند آنها نیز در لیست بزرگسال سرخ‌ها جای می‌گیرند.
با این حساب فهرست بزرگسال پرسپولیس با حساب تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری، تمدید قرارداد سروش رفیعی که به زودی رسمی خواهد شد، نفراتی که قرضی به تیم دیگری رفته بودند و حالا باید برگردند، جدایی وحدت هنانوف و در نظر گرفتن برخی نفراتی که قرارداد ندارند و هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند به شرح زیر است:

بازیکنان بزرگسال:
1) امید عالیشاه
2) وحید امیری
3) سروش رفیعی
4) مرتضی پورعلی‌گنجی
5) محمدحسین کنعانی‌زادگان
6) مسعود ریگی
7) عبدالکریم حسن
8) سینا اسدبیگی
9) محمد خدابنده‌لو
10) سعید صادقی
11) احمد گوهری
12) مهدی عبدی
13) محمد عمری
14) میلاد سرلک
 
بازیکنان زیر25 سال:
1) محمدمهدی احمدی
2) اوستون اورونوف

 بازیکنان زیر23 سال:
1) امیررضا رفیعی
2) مهرشاد اسدی
3) سهیل صحرایی
4)امیررضا شیخی‌زاد
5) حسین حاجی‌زاده
6) علیرضا عنایت‌زاده
7) میلاد سورگی
8) امید فهمی
9) علیرضا خدادادی
10) ابوالفضل بابایی
11) یاسین سلمانی

در حال حاضر لیست بزرگسال پرسپولیس 6 جای خالی دارد که اگر گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، عیسی آل‌کثیر، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با باشگاه خود به توافق برسند این لیست 20 نفره پر خواهد شد و جای بازیکن جدیدی در این فهرست وجود نخواهد داشت اما اگر مثلاً بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر جدا شوند پرسپولیس حتماً باید سه بازیکن جدید جای آنها جذب کند. با توجه به پست این بازیکنان در صورت قطعی شدن جدایی بیرو، ترابی و دانیال، قطعاً پرسپولیس باید ابتدا دنبال دروازه‌‌بان و مدافع راست باشد و بازیکن سوم نیز احتمالاً وینگر، هافبک تهاجمی یا مهاجم می‌تواند باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی