اوج گرفتن اختلافات در هیأت مدیره باشگاه

ارتباط تغییر معاون حقوقی و فسخ بیرانوند

ایلیا بهزاد اول
خبرنگار

روز جمعه بود که باشگاه پرسپولیس هومن هدایتی را به عنوان معاون حقوقی جدید باشگاه معرفی کرد. این تغییرات در ساختار مدیریتی باشگاه در شرایط رخ می‌دهد که با وجود خصوصی شدن پرسپولیس، هنوز تکلیف هیأت مدیره به طور کامل مشخص نیست. در روزهایی که معلوم نیست سرمربی جدید یعنی خوان کارلوس گاریدو چه زمانی به ایران می‌آید و سه ستاره تیم در آستانه جدایی هستند، به نظر نمی‌رسد که تغییر در معاونت حقوقی باشگاه اولویت چندانی در ساختار باشگاه پرسپولیس داشته باشد.
برخی گمانه‌زنی‌ها خبر از این می‌دهند که دلیل این تغییر در بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس، اخراج معاونت حقوقی سابق باشگاه به دلیل عدم هماهنگی با هیأت مدیره بر سر قرارداد علیرضا بیرانوند بوده است. به نظر می‌رسد که الحاقیه جنجالی قرارداد علیرضا بیرانوند، بدون اطلاع هیأت مدیره و مدیران رده بالای باشگاه به قرارداد او اضافه شده است و مدیران باشگاه نیز برای جبران این موضوع، دست به اخراج معاون حقوقی سابق خود زده‌اند.
در صورت صحت داشتن این ادعا، باید این سؤال را از هیأت مدیره باشگاه مطرح کرد که چطور مفاد قرارداد بازیکن گرانقیمت، ملی‌پوش و باسابقه تیم بدون اطلاع هیأت مدیره تغییر می‌کند؟ این میزان از عدم هماهنگی بین اعضای هیأت مدیره، در مسأله انتخاب سرمربی و مصاحبه‌های ضد و نقیض آنها نیز مشاهده شد و با این روند، مهم‌ترین اقدام مالکان جدید باشگاه باید ایجاد ثبات در هیأت مدیره باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی