ترابی و دانیال آپشن بگیرند، می‌مانند

منصوری: گولسیانی مایه مباهات پرسپولیس شد

محمد منصوری در رابطه با انتخاب گاریدو گفت: همه می‌گفتند مربی پرسپولیس باید خارجی شود به همین دلیل هم گاریدو انتخاب شد، گزینه‌ای که حتماً می‌تواند برای پرسپولیس مفید واقع شود و به کار تیم بیاید.
منصوری در مقایسه بین کارایی اوسمار و گاریدو برای پرسپولیس هم گفت: بحث اوسمار کاملاً از گاریدو جداست چون مربی قبلی دو سال در پرسپولیس بود به همین دلیل با توجه به شناختش و شخصیت آرام و جنتلمنی که داشت خیلی مؤثر واقع شد. اوسمار شرایط را خیلی خوب درک می‌کرد. البته باز هم شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که با هر مربی دیگری باز هم می‌تواند قهرمان شود چون شخصیت تیم و بازیکنانش شخصیت بالا و قهرمانی است.
هافبک سابق پرسپولیس در خصوص جدایی چند بازیکن مؤثر تیم نظیر دانیال و ترابی نیز افزود: به نظرمن هنوز جدایی این بازیکنان از پرسپولیس قطعی نشده چون بیشتر دنبال گرفتن آپشن خودشان هستند و به نظرم با پرداخت آپشن‌ها احتمال بازگشت این بازیکنان هم زیاد است. ترابی یک بار هم از پرسپولیس رفت و پشیمان شد به همین دلیل خوب می‌داند که برای بازیکن هیچ تیمی در ایران بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود. نمونه این مسأله را در مورد آل‌کثیر هم شاهد بودیم که به سپاهان رفت اما بازهم برگشت چون در آن تیم اصلاً موفق نبود.
منصوری ادامه داد: البته اگر هم این بازیکنان از پرسپولیس جدا شوند مشکلی به وجود نمی‌آید چه بسا که بازیکنانی مانند فرشاد احمد‌زاده و صادق محرمی هستند که می‌توان روی آنها به عنوان جایگزین دو بازیکن جدا شده حساب کرد ضمن اینکه خیلی از بازیکنان هستند که آرزوی حضور در پرسپولیس را دارند به همین دلیل هم حتی در صورت جدایی چند بازیکن مشکلی برای پرسپولیس به وجود نخواهد آمد و مدافع عنوان قهرمانی خالی از بازیکن خوب نخواهد شد.
منصوری در خصوص بازگشت گولسیانی بعد از درخشش‌اش در یورو نیز گفت: بازیکنان گرجستان در یورو واقعاً درخشیدند که یکی از آنها گولسیانی بود. او مایه مباهات باشگاه پرسپولیس و هوادارانش هم شد. گولسیانی بازیکن خیلی خوبی است به همین دلیل ای کاش با این بازیکن زودتر قرارداد منعقد می‌شد. البته اگر به این بازیکن پیشنهادهای خوبی هم برسد شاید جدا شود به همین دلیل خیلی بهتر بود که زودتر قرارداد گولسیانی را تمدید می‌کردند اما اگر باشگاه برای تمدید قرارداد با این بازیکن هم مشکل مالی دارد قادر است همین پولی که از یوفا می‌گیرد به خود بازیکن گرجستانی‌اش بدهد و بخش دیگرش را هم خودش بپردازد که بتواند از این طریق مشکل مالی احتمالی‌اش را برای جذب مهره کلیدی خط دفاع حل کند. پولی که می‌توان چیزی در حدود نیمی از مطالبات و قرارداد گولسیانی را با آن پرداخت کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی