سرپرست تراکتور در واکنش به مذاکره با بیرانوند و ترابی:

تنها اولویت ما تعیین‌تکلیف باشگاه است

محمد محمدی سدهی
خبرنگار
سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور درمورد انتخاب خود به عنوان سرپرست تراکتور تا زمان تعیین‌تکلیف مالکیت این باشگاه، اظهار داشت: «پس از جلسه مجموعه باشگاه، با استعفای هوشنگ نصیرزاده از مدیرعاملی تراکتور موافقت شد. امیدوارم او در باشگاه فولاد موفق باشد زیرا از افراد ارزشمند فوتبال ما است. مجمع باشگاه پس از این اتفاق مرا به عنوان مسئول اجرای مصوبات خود در راستای امور واگذاری و انتقال انتخاب کرد. امیدوارم کار به شکلی پیش برود که تراکتور لطمه نبیند.»
وی درمورد آخرین وضعیت واگذاری تراکتور پس از جلسات اخیر با مدیران استانی گفت: «این مسأله کلانی است که باید مسئولان استان‌ آذربایجان شرقی، محمدرضا زنوزی، اعضای گروه سرمایه‌گذاری دریک و مجمع باشگاه درموردش تصمیم بگیرند. با وجود این امیدوارم هرچه هست، ختم به خیر شود و بهترین برای تراکتور و فوتبال آذربایجان رقم بخورد. شرایط فعلی باشگاه جای نگرانی دارد و هواداران هم حق دارند برای مسابقات لیگ برتر و آسیا نگران شرایط تراکتور باشند زیرا فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی طلایی است. با وجود این وضعیت باشگاه در حال بررسی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیماتی اتخاذ شود تا تراکتور هم وضعیت خود را بداند.»
مظفری‌زاده درمورد مطرح شدن ادامه مذاکرات تراکتور با علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد او با پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود این باشگاه به دنبال جذب مهدی ترابی هم هست، افزود: «برای انجام هر کاری در ابتدا باید وضعیت باشگاه مشخص شود زیرا اولویت ماست. تا زمان مشخص نشدن واگذاری، انتقال یا هر تصمیم کلان دیگری در مورد باشگاه نمی‌توانیم قدم‌های بعدی را در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان یا تعیین‌تکلیف کادرفنی برداریم. تنها بحث مطرح در مقطع فعلی در تراکتور، اداره باشگاه است که بین مسئولان استانی، گروه دریک و شخص زنوزی انجام می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی