قابل توجه باشگاه استقلال و جواد نکونام

3 ماه تا شروع لیگ نخبگان

طبق برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا از تاریخ 24 شهریورماه لیگ نخبگان استارت خواهد خورد. استقلال در فصل جدید لیگ نخبگان حضور خواهد داشت و چنانچه در این رقابت نتایج مطلوبی بگیرد، شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه‌های ایران برای فصل بعد را افزایش دهد. هرچند که پارامترهای دیگری برای صدور مجوز در نظر گرفته می‌شود اما به طور محسوس نتیجه‌گیری تیم‌ها اثر بسیاری در تعیین تعداد تیم‌ها ایفا خواهد کرد.
حدود 3 ماه تا شروع لیگ نخبگان آسیا باقی مانده و استقلال که سه فصل غیبت را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند، بعد از دوری سه ساله باید دوباره در این چرخه آزمون شود و رخ‌دررخ رقبا قرار بگیرد.
اینکه استقلال با چه شرایطی قدم به آوردگاه لیگ نخبگان آسیا بگذارد، موضوع پراهمیتی است و باید به این مسأله توجه ویژه داشت. در همین راستا لازم است که استقلال خیلی زود تکلیف زمان شروع تمرینات خود را روشن کند و با یک تمرین بدنسازی مناسب قدم به لیگ نخبگان آسیا بگذارد.
قطعاً مربیان استقلال نیز به این موضوع اشراف دارند که فصل آینده باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان فوتبال آسیا به میدان بروند و مسابقات جدید در دستورکار قرار خواهد گرفت.
به همین دلیل برخورداری از آمادگی کامل و کافی برای ورود به مسابقات بین‌المللی برای باشگاه استقلال بسیار ضروری است و لازم است تمرینات بدنسازی این فصل با جدیت بیشتری انجام شود.
البته نکونام بابت این موضوع مشکلی احساس نمی‌کند. یوسوسسمای اسپانیایی فصل پیش تمرینات مطلوبی به بازیکنان داد و غالباً از عملکرد او رضایت کافی داشتند و عملکرد این مربی را مورد ستایش قرار دادند.
پیش‌بینی می‌شود در فصل جاری نیز همان شرایط در استقلال حاکم شده و استقلال با بهترین تمرینات بدنسازی به لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا وارد شود.
هرچند که لازم است قبل از ورود استقلال به پروسه آماده‌سازی، تکلیف بازیکنان نیز مشخص شود.
جستجو
آرشیو تاریخی