باشگاه فعلاً همه چیز را تکذیب می‌کند

پرسپولیس در محاصره کانال ایتالیایی


باشگاه پرسپولیس در یک امتحان دشوار دیگر قرار گرفته و هواداران این تیم می‌ترسند که بعد از قهرمانی تیم محبوب‌شان که خیلی سخت و به شکلی تاریخی به دست آمد، برای مدعی ماندن در فصل آینده با مخاطراتی جدی مواجه شوند.
پرسپولیس سرمربی ندارد و باشگاه پروژه یافتن گزینه‌های مناسب و رسیدن به بهترین مربی مد نظر خود را آغاز کرده و پیش می‌برد.
هر چند جدایی اوسمار از پرسپولیس خیلی زودتر از اینها بر مدیران باشگاه محرز شده بود اما مسأله مطرح شدن نام‌های جدید برای جانشینی او همزمان با اعلام خداحافظی این مربی و یک روز بعد از این اتفاق داغ شد.
بعد از جدی شدن گزینه دراگان اسکوچیچ و منتفی شدن این گزینه در فاصله 24 ساعت طی سه روز گذشته نام‌های زیادی پیرامون پرسپولیس شنیده است؛ از مربیان ایتالیایی و پرتغالی تا گزینه‌ای برزیلی که مدیران باشگاه هیچ‌کدام‌شان را تأیید نمی‌کنند. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «تمام این گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شده، فقط گمانه‌زنی رسانه‌ای است و اصلاً هیچ گزینه‌ای آنقدر نامش مطرح نیست که در سطح مدیران باشگاه طرح شود.»
این مدیر باشگاه پرسپولیس درباره مطرح شدن نام یوویچ به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هم گفت: «مگر نام اسکوچیچ مطرح نشد و همه گفتند قرارداد با این مربی تمام شده؟ این هم مثل اسکوچیچ.»
 دیروز برخی خبرگزاری‌ها نوشتند پرسپولیس سه گزینه دارد که دو تا اروپایی و یکی برزیلی هستند. همزمان رسانه‌ها روی نام نبوشا یوویچ سرمربی سابق الاهلی قطر مانور می‌کنند که رزومه ضعیفی دارد و به نظر می‌رسد پرسپولیس اگر هم با او یا مدیربرنامه‌هایش مذاکره کرده باشد، خیلی زود از روی این نام عبور کند.
یکی دیگر از گزینه‌های مطرح شده برای پرسپولیس، خوسه پسیرو مشهور پرتغالی بود که گفته شده رقم درخواستی او هم بسیار بالاست و خیلی زود نامش از لیست خارج شده است. در مورد گزینه‌های برزیلی و ایتالیایی هم خبر تازه‌ای نیست اما به نظر می‌رسد حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در حال بررسی کردن گزینه‌هایی است که مدیربرنامه‌های مختلف به او معرفی می‌کنند.
گفته شده پرسپولیس حداکثر 700 هزار دلار برای سرمربی جدید هزینه خواهد کرد اما این رقم با برخی گزینه‌هایی که نام‌شان مطرح می‌شود همخوانی ندارد. مثلاً والتر ماتزاری سرمربی مشهور ناپولی که در میانه فصل اخیر از این تیم اخراج شده، یکی از این گزینه‌هاست که به نظر مربی گرانقیمت‌تری باشد.
داویده بالاردینی، جوزپه یاکینی و آندریا سوتیل دیگر گزینه‌های ایتالیایی هستند که رسانه‌ها نام‌شان را مطرح می‌کنند و ظاهراً همه از یک کانال و یک ایجنت معرفی شده و روی نام‌شان مانور می‌شود اما باشگاه هیچ نامی را تأیید نمی‌کند. با این حال اینکه با دو تا از این مربیان مذاکراتی صورت گرفته تأیید شده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی