بالا بردن رقم مربیان ارزان با برند پرسپولیس

درویش ناخواسته در زمین دلال‌ها بازی می‌کند

 

نیمکت پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و هر روز اسامی زیادی پیرامون آن مطرح می‌شود و واسطه‌ها هر روز گزینه‌های خود را به باشگاه معرفی می‌کنند. 
 در این میان رضا درویش که همیشه در صحبت‌های خود مدعی مبارزه با واسطه‌گری بوده، سراغ گزینه‌های عجیبی می‌رود که سناریو بازارگرمی توسط واسطه‌ها را دو چندان تقویت می‌کند.
 یکی از اسامی که شایعه حضورش در پرسپولیس هر روز قوی‌تر می‌شود، نبوشا یوویچ، سرمربی سابق تیم خورفکان امارات است؛ این مربی در شرایطی گزینه جدی برای جانشینی اوسمار ویرا به شمار می‌رود که آمار بسیار ضعیفی دارد.
 این مربی ۴۹ ساله در فصل قبل کار خود را در لیگ قطر با الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار داشت، آغاز کرد اما سه باخت متوالی باعث اخراج او از قطر شد. این مربی در ادامه هدایت تیم خورفکان امارات را برعهده گرفت که در این تیم هم موفق نبود.
 در ۲۰ بازی‌ای که این مربی هدایت تیم خورفکان را برعهده داشت ۱۴ باخت، ۳ پیروزی و ۳ تساوی را کسب کرده است و تیمش را در معرض سقوط در لیگ امارات قرار داد.
 این مربی که از سمت واسطه مشترک یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس به درویش پیشنهاد شده، آماری فاجعه‌بار دارد و حالا سؤال اصلی اینجاست که یک مربی با این رزومه عجیب و بسیار ضعیف چرا باید گزینه هدایت پرسپولیس باشد؟ البته نباید فراموش کنیم که رزومه صرفاً تضمینی برای موفقیت یا عدم موفقیت یک فرد نیست، دقیقاً همین موضوعات نسبت به اوسمار هم مطرح شد اما نکته اصلی آنجاست که درویش که ادعای مبارزه با واسطه‌ها را دارد، خودش به نوعی در زمین آنها بازی می‌کند. اوسمار که یک مربی ارزان‌قیمت بود، با اعتماد درویش و خرج کردن برند پرسپولیس، برای خودش اسم‌ و رسمی بهم زد و اکنون پیشنهادات خارجی به سمتش روانه شده آن هم در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس خیلی ساده می‌توانست بند تمدید خودکار را در قرارداد این مربی لحاظ کند اما در کمال تعجب این کار را نکرد تا دقیقاً به سود دلال‌ها عمل کند! آیا اکنون هم قرار است پرسپولیس دوباره رزومه یک مربی دیگر را احیا کند و سپس خیلی ساده آن را از دست بدهد، آن هم در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس به انتخاب ارزان‌قیمتش افتخار می‌کند و ژست مبارزه با دلالی را می‌گیرد اما خبر ندارد که دقیقاً به سود دلال‌ها عمل کرده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی