رقم درخواستی اسکوچیچ بالا بود

برزگر: خواسته هواداران غیر منطقی نیست

محمد برزگر، مربی موفق فصل قبل مقاومت بسیج و بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جدایی اوسمار از پرسپولیس گفت: اوسمار نتایج خیلی خوبی با پرسپولیس کسب و تاکتیک‌های خوبی را اجرا کرد که اتفاقاً خوب جواب داد و در نهایت با همدلی و شرایط خیلی خوبی که در تیم به وجود آورد، در کنار رابطه خیلی خوب با بازیکنان موفق شد بهترین بازی و کارایی را از بازیکنان تیم بگیرد که در نهایت هم با کارنامه‌ای موفق در نیم‌فصل دوم موفق شد تیمش را با شایستگی به عنوان قهرمانی برساند.
برزگر در رابطه با رد پیشنهاد یک میلیون دلاری اسکوچیچ تأکید کرد: اسکوچیچ مربی خوبی بود و مهم‌ترین حسن‌اش هم آشنایی کاملش به فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان بود اما فکر می‌کنم رقم پیشنهادی این مربی به پرسپولیس منطقی نبود و باشگاه هم حق داشت رقم قرارداد مورد نظر مربی کروات را نپذیرد.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با سایر گزینه‌های مناسب برای مربیگری در پرسپولیس نیز گفت: مربی در داخل برای حضور در پرسپولیس وجود ندارد و به همین دلیل حتماً باشگاه به شکل منطقی صحبت با گزینه‌های خارجی مناسب و کاردان را برای پرسپولیس مد نظر قرارداده است و با رقمی مناسب حتماً بهترین گزینه ممکن را انتخاب خواهد کرد. البته در این بین حتماً وسواس لازم از سوی مدیریت پرسپولیس وجود خواهد داشت چون حالا همه هواداران پرسپولیس پس از کسب قهرمانی‌های متعدد در چند سال اخیر از تیم‌شان فقط قهرمانی آسیا می‌خواهند و این خواسته‌ای طبیعی برای هواداران پرسپولیس است که پرافتخار‌ترین تیم ایران محسوب می‌شوند و اصلاً خواسته نابجا و زیادی نیست.
 به همین دلیل امیدوارم باشگاه با حفظ تمامی بازیکنان و تمدید قرارداد با همه آنهایی که قراردادشان تمام شده در کنار جذب چند بازیکن خوب گام اساسی و مهمی را در راستای قهرمانی در آسیا بردارد و خواسته هواداران خودش را برآورده کند.
برزگر در پایان صحبت‌هایش به نکته کلیدی در انتخاب سرمربی اشاره کرده و در این ارتباط گفت: انتظار هواداران پرسپولیس بعد از قهرمانی‌هایشان با برانکو، یحیی و اوسمار از تیم‌شان خیلی بالا رفته، از همین رو باید مربی بزرگی را پس از این تعداد مربی خوب انتخاب کنند که بتواند خواسته اصلی هواداران پرسپولیس را برآورده کند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی