اخبار

بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا
شهرداری گرگان به مدال نرسید
تیم بسکتبال شهرداری گرگان سومی جام باشگاه‌های آسیا را هم از دست داد. رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا   از روز 20 خردادماه به میزبانی امارات در شهر دوبی آغاز شد که در مسابقه رده‌بندی شاگردان مصطفی هاشمی بعد از ناکامی در صعود به فینال، با روحیه‌ای نه‌چندان مناسب وارد میدان شدند و اشتباهات انفرادی آنها اختلاف 9 امتیازی 20 – 29 را مقابل هیروشیما دراگونز ژاپن  در کوارتر اول برای شهرداری گرگان 
رقم زد. 
اما با شروع وقت دوم بازی پرتاب‌های سه‌امتیازی یانگ و ویل‌چری امریکایی‌های نماینده کشورمان ورق را برگرداند تا شهرداری 22- 14 پیش بیفتد. 
هرچند جدال خارجی‌ها در دو سوی میدان تماشایی بود ولی توپ‌های لورفته و تعویض‌های اشتباه کادرفنی نماینده ایران نتیجه‌ای خوب برای گرگانی‌ها نداشت و با سوت داور مسابقه نتیجه 81 – 76 به نفع تیم هیروشیمای ژاپن رقم خورد تا آنها در سکوی سوم قرار بگیرند و شهرداری گرگان از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.


اورنبرگ مشتری مهاجم گل‌گهر
سعید سحرخیزان مهاجم گل گهر سیرجان در آستانه انتقال به تیم اورنبرگ روسیه قرار دارد. سحرخیزان که فصل اخیر در 31 بازی از رقابت‌های مختلف موفق به ثمر رساندن 10 گل برای گل‌گهر شد و 4 پاس‌ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت؛ به لیگ روسیه مهاجرت می‌کند. 
بر اساس گزارش رسانه‌های روسی؛ سحرخیزان 20 ساله در آستانه پیوستن به تیم اورنبرگ روسیه است و طرفین در مراحل پایانی مذاکرات برای انتقال دائمی این بازیکن هستند.
اورنبرگ پیش از این در ماه فوریه، محمد قربانی را هم از سپاهان اصفهان به خدمت گرفت .اورنبرگ فصل اخیر لیگ برتر روسیه را در رده دوازدهم به پایان برد و به شکلی ناپلئونی از سقوط به دسته پایین‌تر گریخت.


شکایت بیرانوند 
از مدیرعامل سابق استقلال
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل اظهارات روز جمعه حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال، از او به مراجع قضایی شکایت کرد. کریمی روز جمعه در اظهاراتی مدعی شده بود اگر جزئیات مذاکره پیش از فصل گذشته خود با بیرانوند را منتشر کند، این دروازه‌بان باید چادر سر کند!
 

جستجو
آرشیو تاریخی