مصاحبه و خبر

خط و نشان کشیدن سرمربی 
مدافع عنوان قهرمانی یورو
اسپالتی: ما غول فوتبال هستیم
ایتالیا امشب به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا اولین بازی خود را مقابل آلبانی انجام خواهد داد. لوچانو اسپالتی سرمربی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش، از وضعیت آتزوری صحبت کرد.  آنها به‌عنوان قهرمان دوره قبلی، کار بسیار دشواری برای حفظ این عنوان دارند اما اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تمجید از تیمش، تأکید کرد که آنها از هیچ تیمی نمی‌ترسند و برای حریفان خط و نشان کشید. او پیامی ویژه برای هواداران ایتالیا نیز داشت: «ما در حال زندگی رؤیای هر ایتالیایی‌ای هستیم که در کودکی با توپ خانه را ترک کرده و اواخر عصر با چهره‌ای خسته، عرق کرده و با زانوهای زخمی به خانه بازگشته است. ما قهرمان هستیم، یعنی لباس تیمی را می‌پوشیم که تحت فشار این مسابقات قرار نمی‌گیرد. غول‌ها و قهرمانان از فوتبال بازی کردن در مقابل هیچ تیمی نمی‌ترسند.


ورزشگاه دستگردی از لیگ برتر حذف می‌شود
نخستین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر، چهارشنبه هفته قبل با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد. در این نشست نواقص تمام ورزشگاه‌ها بررسی شده و مصوب شد به زودی با مدیران عامل باشگاه‌ها‌ و هیأت‌ استان‌هایی که در لیگ برتر دارای نماینده هستند، برای رفع این نواقص جلساتی برگزار شود. ظاهراً یکی از ورزشگاه‌هایی که احتمال زیادی در مورد خروجش از چرخه مسابقات لیگ برتر وجود دارد، استادیوم پاس قوامین(دستگردی) تهران است که شرایط آن فاصله زیادی با الزام‌های مدنظر فیفا و AFC دارد.


جلالی: از روسیه و پرتغال پیشنهاد دارم
ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال می‌گوید: «به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما بازیکنان‌ خودشان هم گفتند، گل آفساید بود و ما خیلی برای این قهرمانی زحمت کشیده بودیم. هواداراستقلال پای مصدومیت و خوب و بد من ماند و حالا که فصل خوبی با استقلال داشتم و روند مثبتی دارم در عملکرد فردی‌ام درست نیست که تیم و هوادار را تنها بگذارم و با وجود اینکه پیشنهاد خارجی و داخلی دارم دوست دارم با استقلال ادامه بدهم و امیدوارم مدیریت باشگاه مقدمات این اتفاق  را فراهم کند.» جلالی اعلام کرده از روسیه و پرتغال پیشنهاد دارد. 


پیگیری شکایت پرسپولیسی‌ها از آبی‌ها
شکایت باشگاه پرسپولیس از سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال به مجتمع قضایی کارکنان دولت رسید. فرشید سمیعی چندی پیش در یک مصاحبه اظهاراتی انجام داده بود که این صحبت‌ها با شکایت باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

جستجو
آرشیو تاریخی