در استقلال چه خبر است؟

سربرگ‌های مفقودی که تبدیل به اسناد جعلی می‌شوند

ماجرای اسناد منتشرشده غیرقانونی در باشگاه استقلال مربوط به امروز و دیروز نبوده و از دیرباز این اتفاق به مراتب و در بازه‌های زمانی و در زمان مدیران مختلف محقق شده و اتفاق افتاده است. این در حالی است که در فصل گذشته نیز موضوع انتشار مصوبه‌ای مرتبط با برکناری جواد نکونام در شهریورماه سال پیش حسابی جریان ساز و خبرساز شده و باعث شد این باشگاه مدت‌ها تحت‌الشعاع ماجرا قرار بگیرد.
حال اینکه به تازگی نیز فرشید سمیعی سرپرست مدیریتی استقلال در یک برنامه تلویزیونی ضمن مذمت این موضوع یعنی مفقود شدن اسناد در باشگاه استقلال به منظور تحقق اهداف خاص، به یک مورد عجیب نیز اشاره کرده مبنی بر اینکه از زمان مدیریت علی خطیر در باشگاه استقلال، سربرگ‌های این باشگاه با لوگوی استقلال مفقود شده و مشخص نیست چه سرنوشتی پیدا کرده‌اند.
در همین ارتباط نیز با انتشار سندی مربوط به پیش قرارداد با اورونوف بازیکن ازبکستانی مرتبط با نیم فصل گذشته که بدون امضا، پیوست و شماره (آیتم‌های رسمی برای نامه‌نگاری رسمی) بوده این شائبه پیش می‌آید که احتمالاً سربرگ‌های مفقودی در راه سندسازی‌های فیک قرار گرفته و به نظر می‌رسد در صورتی که جلوی این موضوع گرفته نشود طی روزهای بعدی نیز اسنادی از این دست (بدون تاریخ، شماره و پیوست) باز هم منتشر شوند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی