ممبینی: جباری گفت دیگر نباید به گل قهرمانی بپردازند

نمی‌توانند بزرگی پرسپولیس را زیرسؤال ببرند

فریدون ممبینی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم گفت: پرسپولیس بهترین تیم لیگ بود و بهترین کیفیت فنی را ارائه داد به همین دلیل هم با وجود آنکه از رقیب سنتی‌اش امتیاز عقب افتاده بود آن را جبران کرد و در حساس‌ترین زمان ممکن یعنی در سه هفته آخر از رقیب سنتی‌اش سبقت گرفت.
 همچنین با کارآمدی سرمربی و تلاش زیاد بازیکنان و در کنار آن حمایت همه‌جانبه هواداران موفق به پیروزی در بازی حساس آخر و کسب قهرمانی شد. بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: تقریباً همه کشورها «وی‌ای‌آر» دارند اما این مهم هنوز برای فوتبال ایران تهیه نشده است از این رو مشکلاتی گاهی به وجود می‌آید که باید حل شود. در بازی مقابل مس رفسنجان هم پرسپولیس چند موقعیت گل داشت و حقش برد بود به همین دلیل نباید گل گولسیانی را بهانه قرار دهند. این کار یعنی زیر سؤال بردن قهرمانی پرسپولیس اصلاً جالب نیست چون تلاش بازیکنان و شایستگی کادر فنی با این موارد به هیچ وجه زیر سؤال نمی‌رود. ممبینی تأکید کرد: استقلال زمان ما هم بازیکنان خیلی خوبی داشت و از آن زمان من با چند بازیکن استقلال مانند علی جباری رفاقت دارم. من ایشان و رضا عادلخانی را در بین بازیکنان استقلال خیلی قبول دارم و به لحاظ فنی و اخلاقی آنها را جزو بهترین‌ها می‌دانم. بعد از قهرمانی پرسپولیس هم با علی جباری صحبت کردم و ایشان صحبت قشنگی با من داشت و گفت حالا دیگر نباید این همه در رابطه با گل گولسیانی بعد از اتمام لیگ صحبت کرد چون بازی‌ها تمام شده و قهرمان هم مشخص شده است.
فریدون ممبینی جزو اولین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است که بعد از منحل شدن شاهین تهران، این تیم را تشکیل دادند. وی در پایان گفت: از زمانی که پرسپولیس تشکیل شد بیشترین قهرمانی را کسب کردیم و خوشحالم که در سالیان بعد هم پرسپولیس بیشترین قهرمانی را کسب کرده است. به همین دلیل شخصیت و بزرگی پرسپولیسی که از بدو تشکیلش با قهرمانی عجین شده را هیچ کسی و هیچ تیمی نمی‌تواند زیر سؤال ببرد.
جستجو
آرشیو تاریخی