پرسپولیس محله برو بیای دلال‌ها شد

با ادا و اطوار جدید اوسمار ویرا و اینکه به نظر می‌رسد او در حال وقت تلف کردن است تا راحت‌تر به باشگاه جواب منفی بدهد حالا مطابق آنچه انتظار می‌رفت و از آن می‌ترسیدیم، پرسپولیس سیبل تازه دلالان، واسطه‌ها و ایجنت‌ها خواهد شد و هر کسی گزینه خودش را به مدیران این باشگاه معرفی می‌کند تا سرمربی شود.
این پروسه از روز گذشته شدت گرفت و با توجه به بالا رفتن گمانه‌های مربوط به جدایی اوسمار از پرسپولیس حالا هر کس هر گزینه‌ای که دوست دارد و احتمالاً از قبال او درآمدی نصیبش می‌شود یا ارتباط دوستانه‌ای با او دارد را به باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کند و دوست دارد درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس اثری داشته باشد.
این اتفاق درست بعد از جدایی نابهنگام یحیی گل‌محمدی در زمستان سال گذشته هم اتفاق افتاد و در آن مقطع چیزی حدود سه هفته اسامی مختلفی به مدیران پرسپولیس ارائه می‌شد که برخی از آنها رزومه‌ای در سطح سرمربیگری پرسپولیس نداشتند و البته ارقام قابل توجهی هم می‌خواستند که مشخص بود نقش واسطه‌ها و دلالان در اعلام این ارقام چقدر پررنگ است.
رضا درویش همواره بر مبارزه و دوری‌اش از این‌گونه دلالان تأکید کرده و همواره قصد داشته انتخاب‌ها و تصمیمات اینچنینی را کانالیزه و در نهایت با مشاوره با پیشکسوتان پیش ببرد اما به هر حال دلالان و واسطه‌ها از طریق افراد مختلف به باشگاه نفوذ می‌کنند و برای تحمیل گزینه خود تلاش عجیبی به کار می‌برند که دور کردن آنها کار راحتی نخواهد بود. جالب اینکه گفته می‌شود یکی از ایجنت‌هایی که بازیکن شاخصی به پرسپولیس داده از فرصت استفاده کرده تا سرمربی بعدی این باشگاه را هم خودش به باشگاه بدهد و سود بیشتری نصیب خودش کند که معلوم نیست تیرش به سنگ بخورد.
جستجو
آرشیو تاریخی