منافی: شاید اوسمار بازارگرمی می‌کند

 


جواد منافی بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و حرف‌هایی که اخیراً در رابطه با برنگشتن اوسمار از برزیل مطرح شده، نقطه‌نظرات خاص خودش را مطرح ساخت.

 درباره آخرین گل فصل پرسپولیس مقابل مس رفسنجان چه صحبتی دارید؟
من فکر می‌کنم برد پرسپولیس هیچ ربطی به قهرمانی ندارد چون پرسپولیس در همان بازی چند فرصت گل دیگر داشت ضمن اینکه قبل از گل گولسیانی هم مشخص شد که لک باید اخراج می‌شد که اگر این موارد لحاظ شود، کسی نمی‌تواند قهرمانی پرسپولیس را زیر سؤال ببرد. پرسپولیس تا نیم فصل با یحیی خوب نتیجه گرفت و بعد از آن هم اوسمار در رأس تیم خیلی خوب کار کرد و بدون حاشیه، خودش و تیمش کار کردند و جنگیدند و مزدشان که قهرمانی بود را گرفتند.
 در رابطه با حرف‌های مربی رقیب بعد از قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
من فکر می‌کنم قهرمانی و روح ورزش و زیبایی‌های فوتبال را با به کاربردن بعضی از موارد نباید زشت ساخت و خدشه به آن وارد کرد. نباید موارد را با یکدیگر قاطی کرد. پرسپولیس قهرمان شد چون برای قهرمانی لایق‌تر از هر تیم دیگری بود. تیم استقلال با توجه به بضاعتش خوب نتیجه گرفت اما بعد از اینکه قهرمان نشدند نباید بقیه را مقصر قهرمان نشدن خودشان و نقطه‌ضعف‌های خودشان معرفی کنند و بهتر است در درون خودشان علت قهرمان نشدن و ضعف‌هایشان را کنکاش کنند.
 در خصوص بحثی که در خصوص نیامدن اوسمار مطرح شده چه صحبتی دارید؟
هیچ کس فکر نمی‌کرد اوسمار بتواند تیم را قهرمان کند اما او این مهم را انجام داد. هر چند این مربی در چند بازی ازجمله بازی با آلومینیوم در جام حذفی ضعف‌هایی داشت اما اوسمار کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت. در حال حاضر هم حرف‌ها در خصوص نیامدن اوسمار قطعی نیست و بیشتر در حد گمانه‌زنی است. فکر می‌کنم اوسمار هم الان متوجه شده بهترین زمانی است که می‌تواند خودش را مطرح کند چون با پرسپولیس قهرمان شده و شاید دنبال بازارگرمی است اما با وجود این خود او خوب می‌داند که حضورش روی نیمکت پرسپولیس در آسیا بهترین ویترین برایش خواهد بود.
 در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس که یکی دیگر از دغدغه‌های باشگاه است، چه صحبتی دارید؟
باید در نیم فصل قرارداد بازیکنان را تمدید می‌کردند تا کار به اینجا نکشد. چه بسا که بعد از قهرمانی باید شاکله تیم مثل چند دوره قبل حفظ شده و با اضافه شدن چند بازیکن که جذب مهاجم مهم‌ترین آن است، حتماً می‌توان پرسپولیس را تقویت کرد. به نظرم در چند پست دیگر مثل پست وینگر و یکی دو پست دیگر هم اگر پرسپولیس بازیکن جدید جذب کند، قطعاً شرایط بهتر خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی