تکلیف گوهری هم مثل عبدی روشن نیست

فصل با قهرمانی پرسپولیس تمام شد اما حالا سؤال اینجاست که فصل بعد رفیعی دوباره رزرو بیرانوند خواهد بود یا پروژه جذب گلری مطمئن کلید می‌خورد؟
تابستان سال قبل و بعد از جدایی احمد گوهری، یحیی گل‌محمدی دنبال یک گلر جوان برزیلی رفت اما در آستانه جذب این دروازه‌بان با سفارش بیرانوند و رسانه‌ها از این خرید منصرف شد تا به دو مهره ذخیره و جوان در کنار بیرو اعتماد کند. از بین این دو دروازه‌بان جوان، رفیعی در چهار بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی به میدان رفت وعملکرد خوبی هم داشت اما حالا بحث بازگرداندن گوهری می‌تواند یک گزینه باشد.
احمد گوهری به عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم اراک حضور دارد و فصل خوبی را هم پشت سر گذاشته اما درست مثل ماجرای مهدی عبدی تکلیفش برای ماندن در تیم خود یا برگشتن به پرسپولیس روشن نیست.
با توجه به حضور ایرالکو در نیمه نهایی جام حذفی هنوز فصل برای این تیم تمام نشده و تکلیف ماندن یا نماندن گوهری در اراک بعد از پایان این رقابت‌ها روشن می‌شود کما اینکه احتمال قطعی کردن قرارداد گوهری از سوی باشگاه اراکی وجود دارد.
به هرحال تا تکلیف سرمربی پرسپولیس روشن نشود موضع مشخصی درباره بازگرداندن گوهری، ادامه همکاری با رفیعی یا جذب دروازه‌بانی دیگر نمی‌توان گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی