یک ماه و نیم گذشت

هیچ خبری از مالکان جدید نیست

 روز پنجم اردیبهشت اتفاقی که بسیاری از اهالی فوتبال فکر نمی‌کردند به نتیجه بینجامد رنگ واقعیت به خود گرفت و سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شد. طی این واگذاری کنسرسیومی متشکل از شش بانک و تحت سرپرستی بانک شهر مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفت و همان روز جزئیات مربوط به تعیین سیت‌های هیأت مدیره و اینکه مالکان جدید پرسپولیس در رأس هرم مدیریتی باشگاه قرار خواهند گرفت اعلام شد و به نظر می‌رسید همه چیز سر و سامان گرفته اما از آنجا به بعد همه چیز خیلی کند پیش رفته است.
از روز قطعی شدن واگذاری عمده سهام باشگاه و تفویض مالکیت به کنسرسیوم بانکی که مراسمی هم برایش ترتیب داده شد یک ماه و نیم گذشته اما هنوز تکلیف هیأت مدیره باشگاه مشخص نشده است. مدتی بانک شهر درگیر تغییرات مدیریتی بود اما چند هفته‌ای است سکون و بی‌خبری درباره این تغییرات آزاردهنده شده و هیچ خبری از تغییرات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیست.
از طرفی فصل فوتبالی برای پرسپولیس تمام شده و با توجه به برهه حساس کنونی که سرمربی تیم به نوعی جدا شده تیم فصل بعد باید برای حضور قدرتمند در لیگ نخبگان آسیا به بهترین شکل ممکن بسته شود. در این راستا لازم است در وهله اول راه‌ها و منابع تأمین بودجه لازم جهت استخدام بازیکنان و احیاناً مربیان جدید، تسویه حساب با بازیکنان فصل قبل و تأمین هزینه‌های مربوط به اردو و... دیده شود و به مرحله اجرایی برسد.
لازمه ورود به این حیطه در نقطه نخست تعیین و انتصاب اعضای جدید هیأت مدیره از سوی کنسرسیوم بانکی و در رأس آن بانک شهر است که هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و کشدار شدن این سکون و انفعال نگران‌کننده به نظر می‌رسد.
در عین حال واقعیت اینجاست که اعضای فعلی هیأت مدیره هم با تأکید بر اینکه تا روزی که هستند کارشان را می‌کنند در خلأ عجیبی قرار دارند و عملاً کاری از پیش نمی‌برند.
جستجو
آرشیو تاریخی