اخبار

رئیس کمیته اخلاق خبر داد
به زودی نتایج بررسی پرونده فساد را اعلام می‌کنیم
 یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق درباره پرونده باشگاه مس رفسنجان این توضیحات را ارائه کرد: «پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران مفتوح برای رسیدگی است و در این راستا افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار و از آنها تحقیق و بازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رأی، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

فولادی‌ها تارتار را می‌خواهند
مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ملوان که عملکرد خوبی در این تیم داشت، در حال حاضر جدی‌ترین گزینه باشگاه فولاد برای هدایت این تیم است. مدیران فولاد تصمیم به ایجاد تغییر کادر فنی در فولاد گرفته‌اند و در حال حاضر جدی‌ترین گزینه آنها تارتار است. فولادی‌ها در انتظار پاسخ نهایی این مربی هستند و از طرفی باشگاه ملوان هم جهت حفظ تارتار و پیاده کردن برنامه‌های او برای فصل آینده با چالش مالی مواجه است. باید دید تارتار برای فصل پیش رو نیمکت تیم فولاد که از تیم‌های صاحب امکانات لیگ برتر است را انتخاب می‌کند یا اینکه پروژه‌ای که در ابتدای فصل 03-1402 با ملوان آغاز کرد، ادامه خواهد داد.
 
تیم بانوان، شرط مجوز حرفه‌ای
این روزها حرف و حدیث‌ها درباره کسب مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتبال حسابی داغ است و هر از گاهی خبرهایی از کسب مجوز حرفه‌ای برای برخی باشگاه‌ها و رد شدن مجوز حرفه‌ای برخی دیگر به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین خبر ظاهراً فدراسیون فوتبال کشورمان در نامه‌ای به تمام باشگاه‌ها اعلام کرده برای کسب مجوز حرفه‌ای برای تیم‌های فوتبال، باشگاه‌ها حتماً باید فوتبال بانوان را تشکیل داده و در مسابقات بانوان حضور داشته باشند. با این شرط به نظر می‌رسد باشگاه‌ها باید بخشی از درآمدشان را هم در ورزش بانوان هزینه کنند.

دعوت کمیته اخلاق از خیابانی
کمیته اخلاق فدراسیون اعلام کرد جواد خیابانی، مجری شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه اسناد و مدارک مورد ادعای مستند و به عنوان مطلع به این کمیته دعوت می‌شود. ظاهراً خیابانی در یکی از برنامه‌های اخیر تلویزیونی گفته بود مسئولان فوتبال سیستم کمک داور ویدئویی را نمی‌آورند تا بتوانند نتایج مسابقات را دستکاری کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی