جدایی سرمربی پرسپولیس جدی شد

یک خارجی بزرگ جانشین اوسمار

محمدرضا رحیم پور
خبرنگار
اوسمار ویرا یکشنبه هفته گذشته بعد از قهرمانی پرسپولیس تهران، بدون تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس، ایران را ترک کرد تا برای استراحت نزد خانواده خود برگردد.
بعد از جدایی یحیی و در حالی که در نیم فصل اسامی مطرحی برای هدایت پرسپولیس معرفی شدند، رضا درویش مدیرعامل و دیگر اعضای هیأت مدیره باشگاه به این نتیجه رسیدند که با توجه به شرایط مالی پرسپولیس و تمایل بازیکنان اصلی تیم، اوسمار ویرا را که یک فصل و نیم دستیار گل‌محمدی بود و رابطه خوبی با بازیکنان داشت به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند. او کارش را با بسیاری از انتقادات در پرسپولیس آغاز کرد اما رفته رفته با نتایج فوق‌العاده‌ای که گرفت و همچنین سبک بازی تماشاگرپسند تیمش، مخالفان خودش را به موافقانش تبدیل کرد.
نتایج درخشان این مربی باعث شد تا مذاکرات باشگاه پرسپولیس با او از مدت‌ها قبل‌تر از پایان لیگ برای تمدید قرارداد آغاز شود اما ویرا اعلام کرده بود باید با خانواده خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس مشورت کند.
ظاهراً به دلیل بیماری همسر اوسمار، وی برای امضای قرارداد تردید کرده است. 
او گفته اگر شرایط حضور خانواده‌اش در ایران فراهم بود و آنها رضایت داشتند که کنار او در ایران باشند برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد در غیر این صورت نمی‌تواند به ایران برگردد.
بر اساس آخرین شنیده‌ها، این مربی به دلیل مشکلات زندگی شخصی و بیماری همسرش ترجیح داد تا در برزیل باقی بماند و در اوج با سرخ پوشان خداحافظی کند. بدین ترتیب اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس به احتمال فراوان دیگر به ایران بازنخواهد گشت. البته باید تا اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس صبر کرد تا تکلیف این مربی مشخص شود.

جستجو
آرشیو تاریخی