باشگاه پرسپولیس:  پروین برای خدمات پزشکی به آمبولانس مراجعه کرد

بعد از حاشیه‌هایی که درباره خروج علی پروین از ورزشگاه آزادی با آمبولانس به وجود آمد و حتی منجر به تعطیلی آن اورژانس شد، باشگاه پرسپولیس توضیحی در این باره اعلام کرد: در زمان مراجعه آقای پروین به آمبولانس، تعداد زیادی از جمعیت حاضر در زمین، بدون توجه به خستگی و تبعات ناشی از استرس مسابقه، به دنبال گرفتن عکس یادگاری و سلفی با ایشان بودند.
در این زمان نیروهای مربوط به آمبولانس با توجه به اینکه آقای پروین سرپا بودند، برای بررسی پزشکی ایشان و همچنین جلوگیری از جار و جنجال خبری نادرست ناشی از انتشار اخبار نامناسب پزشکی در مورد ایشان، تصمیم می‌گیرند ابتدا خود را از جمعیت و مشتاقان دوربین به دست، رها سازند و به مکان خلوت‌تری بروند.
از سوی دیگر با توجه به اینکه ایشان به اورژانس برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کرده بود، نمی‌توانستند بدون بررسی‌ها و اقدامات لازم، از پذیرش امتناع کنند.
از سوی دیگر همراهان هم اصرار داشتند کنار آقای پروین باشند تا اگر در نهایت مشکل خاصی تشخیص داده نشد و آقای پروین شرایط استیبل و ثابتی داشتند بتوانند ایشان را همراهی کنند.
بنا بر توضیحاتی که دریافت کردیم در نهایت آمبولانس محل را ترک می‌کند و به فاصله نزدیکی از محل انجام پذیرش، در تونل متوقف می‌شود تا شرایط پزشکی آقای پروین بررسی شود.
در جریان این بررسی‌ها تشخیص داده شد مسأله حادی وجود ندارد. با وجود این به ایشان اعلام می‌شود؛ می‌توانند برای بررسی بیشتر به بیمارستان انتقال یابند ولی شرایط حاد و نگران کننده‌ای هم وجود ندارد و علائم ثابت و پایدار است. بنا بر همین اعلام، آقای پروین هم اصرار داشتند که به منزل خود مراجعه کنند. در نهایت نیز با رضایت شخصی از آمبولانس مرخص شدند و به اتفاق همراهان ورزشگاه را ترک کردند.
آمبولانس هم برای اجابت و پذیرش فوریت‌های پزشکی اعلامی در محل مأموریت ماند.
جستجو
آرشیو تاریخی