از آقاسی و دانشگر و تورس  تا آقایی‌پور و آلوز و لیموچی

لیست ورودی آبی‌ها لو رفت

 سرمربی استقلال به دنبال جذب چند بازیکن در خط هافبک، حمله و دفاع است تا بتواند نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد. استقلال با عارف آقاسی و محمد دانشگر صحبت‌هایی را انجام داده و اگر اتفاقی نیفتد یکی از این دو بازیکن به استقلال خواهد پیوست. همچنین تلاش بر این است که از بین میلاد زکی‌پور و حسین گودرزی یک نفر پیراهن آبی بر تن کند. در خط هافبک هم فرشید باقری همچنان مورد نظر کادر فنی استقلال است و با توجه به اینکه این بازیکن فصل آینده آزاد خواهد بود، می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی استقلال برای لیگ بیست و چهارم باشد.
روبرتو تورس که در زمان حضور نکونام در فولاد با نظر او به فولاد آمده بود، یکی از بازیکنان ویژه مد نظر سرمربی آبی‌هاست. نام ریکاردو آلوز بازیکن تراکتور و مهدی لیموچی بازیکن تیم آلومینیوم هم در فهرست مد نظر نکونام قرار دارند.
سرمربی استقلال برای خط حمله هم جواد آقایی‌پور بازیکن استقلال خوزستان و محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب‌آهن را مد نظر دارد. البته اسلامی بارها تأکید کرده که دوست دارد به استقلال بپیوندد و احتمالاً اولین بازیکنی خواهد بود که با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.
هر چند نام مهدی قایدی هم در فهرست مد نظر کادر فنی استقلال وجود دارد اما از آنجایی که رقم در نظر گرفته شده برای رضایتنامه این بازیکن بالاست و در توان استقلال نیست، بعید به نظر می‌رسد که زمینه بازگشت او به جمع آبی‌پوشان فراهم شود مگر اینکه مالکان جدید بخواهند برای بستن تیمی قدرتمند هزینه بالایی انجام دهند.
جستجو
آرشیو تاریخی