اخبار

شروع تمرینات استقلال 
از اواسط تیر
تمرینات باشگاه استقلال طبق صحبت‌های جواد نکونام با مسئولان باشگاه استقلال از اواسط تیر شروع می‌شود. آبی‌های پایتخت که کار خود را در لیگ بیست و سوم با نایب قهرمانی به پایان رساندند، حالا طبق اعلام باشگاه طی روزهای دهم تا پانزدهم کار خود را برای لیگ بیست و چهارم شروع خواهند کرد.
همچنین از آنجایی که لیگ امسال زودتر از موعد مقرر شروع خواهد شد، باشگاه به بازیکنان خارجی خود اعلام کرده است که سر وقت در تمرینات حاضر باشند تا در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را پیگیری کرده و مشکلی از این بابت به وجود نیاید.
 

رضایت قلعه‌نویی از جلالی
عملکرد ابوالفضل جلالی در بازی مقابل هنگ‌ کنگ به چشم امیر قلعه‌نویی آمد و سرمربی تیم ملی از این بازیکن راضی است. جلالی که بعد از جام جهانی و رفتن کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نشده بود، با 10 پاس گل بعد از ریکاردو آلوز پرتغالی در رده دوم بهترین پاسور لیگ برتر قرار گرفت؛ اتفاقی که قلعه‌نویی را مجاب کرد تا او بعد از یک سال و هفت ماه دوری، مجدد به ترکیب تیم ملی برگردد. حالا گویا قلعه‌نویی از عملکرد جلالی مقابل هنگ کنگ رضایت داشته و قصد دارد از او در ترکیب بازی مقابل ازبکستان هم استفاده کند.
 

دلجویی نکونام از رقبا
جواد نکونام با انتشار یک متن احساسی از هواداران استقلال تشکر کرد. او در متنی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده است، ضمن تشکر از صبوری و حمایت‌های هواداران، از شروع جدید استقلال و بازگشت قوی‌تر برای قهرمانی در فصل جدید خبر داده است. همچنین بعد از جنجال‌های زیاد و صحبت‌های نکونام در نشست خبری علیه تیم پرسپولیس، نکته قابل توجه این متن عذرخواهی و دلجویی او از تیم رقیب است که ابراز امیدواری کرده تا اگر رفتار او باعث ناراحتی این تیم شده است، او را ببخشند و این درک را داشته باشند که ضمن رفاقت، در زمین رقیب هستند.
 

استقلال
 امتیازآورترین نایب قهرمان لیگ
استقلال فصل بیست و سوم لیگ برتر را با 67 امتیاز به پایان رساند. استقلالی‌ها این فصل هرچه برای قهرمانی تلاش کردند به در بسته خوردند و با یک امتیاز اختلاف، ضمن نایب قهرمانی رکورد جدیدی از خود به جای گذاشتند؛ آنها با 67 امتیاز بیشترین امتیاز یک تیم رده دومی در تاریخ لیگ برتر را ثبت کردند تا از این نظر رکورد جدیدی از خود به یادگار بگذارند. این آماری است که حتی برخی قهرمان‌ها نیز به آن نرسیده‌اند.
  

تشکر چینی از اقدام انسان‌دوستانه استقلال
علی چینی، پیشکسوت باشگاه استقلال بابت پرداخت هزینه‌های درمانش از مسئولان باشگاه قدردانی کرد. چینی روزهای قبل به‌خاطر مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری بود و نیاز به پیوند کلیه داشت. در حالی که هزینه‌های ناشی از این پیوند 800 میلیون تومان بود، با پیگیری‌های فرشید سمیعی در راستای حمایت از پیشکسوتان باشگاه استقلال، این هزینه پرداخت شد تا چینی سلامتی خود را به دست بیاورد. از آنجایی که باشگاه استقلال هیچ تعهد کتبی نسبت به این موضوع نداشت، این اقدام مسئولان یک حرکت انسان‌دوستانه بوده و باعث شد تا او از حمایت‌های باشگاه تقدیر و تشکر کند.
 

تیم زنان استقلال در راه است
مسئولان باشگاه استقلال تشکیل تیم بانوان را در دستور کار خود قرار دادند. با توجه به قوانین جدید AFC تیم‌های لیگ برتری موظف به تیمداری در بخش بانوان هستند که در همین راستا مسئولان باشگاه استقلال دست به کار شده و تشکیل تیم زنان این باشگاه را در دستور کار خود قرار دادند.

جستجو
آرشیو تاریخی