هافبک‌های جوان و مستعد در سبد خرید آبی‌ها قرار می‌گیرند

رضاوند اولویت استقلال نیست

 آرش رضاوند در همه سال‌هایی که پیراهن استقلال را به تن کرده، هیچ‌گاه نتوانست به بازیکنی محوری تبدیل شود. این بازیکن که زمان قابل توجهی را در ترکیب استقلال پشت‌سر گذاشته، در برهه‌ای نیز از این باشگاه جدا شد اما به سبب نمایش مطلوب در باشگاه فولاد خوزستان دوباره مورد توجه قرار گرفت و به استقلال بازگشت. رضاوند اما در بازگشت دوباره به استقلال نیز هیچ‌گاه موفق نشد نمایش چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای از خود به جا بگذارد و غالباً با بازی‌هایی معمولی و متوسط کارش را در این باشگاه ادامه داد و در همه دورانی که تحت قرارداد با باشگاه استقلال بود، حتی یک‌بار نیز به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نشد.
این پرسش همواره در برابر رضاوند قرار داشته که چرا و به چه دلیل با وجود فرصت‌های بسیاری که برای عرض اندام در ترکیب یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های ایران و آسیا در اختیار داشته، حتی یک بار هم به تیم ملی فراخوانده نشده است؟! جای شگفتی است که بازیکنی با این اندازه بازی در ترکیب استقلال و زمان قابل توجهی که پیراهن این تیم را به تن داشته، حتی یک بار هم به تیم ملی فراخوانده نمی‌شود. بدون شک استقلال با چنین بازیکنانی که عملکردی متوسط دارند، آینده درخشانی نخواهد داشت و باشگاهی که بازیکنانی همچون جباری، تیموریان، منصوریان، نامجومطلق، جانواریو، زندی، دین‌محمدی، فکری و بسیاری دیگر از این دست بازیکنان زبده و شاخص را در دهه‌های اخیر در اختیار داشته، با سرمایه‌گذاری روی بازیکنان کم‌استعدادی همچون رضاوند نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت و بهتر است باشگاه استقلال روی نیروهای جدید سرمایه‌گذاری کند.
این دیدگاه نزد تصمیم‌گیران باشگاه استقلال نیز وجود دارد و براساس خبرهایی که اخیراً به گوش رسیده، آرش رضاوند اولویت نکونام نیست و حتی رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال خبر از قطع همکاری با این بازیکن داده‌اند. هرچند که باشگاه هنوز هیچ خبر رسمی دال برکنار گذاشتن رضاوند را منتشر نکرده و طبیعی است تا زمانی که اقدامی در راستای جذب بازیکنان شاخص‌تر نشود، چنین تصمیمی قدری ریسک‌آمیز خواهد بود اما به هرحال باشگاه استقلال یک‌بار برای همیشه باید تعارف را با بازیکنان متوسط کنار بگذارد و پول و امکانات خود را مصروف افرادی کند که استعداد کافی برای تبدیل شدن به بازیکنان شاخص در فوتبال باشگاهی و حتی ملی را داشته باشند.
آرش رضاوند شاید برای باشگاهی همچون فولاد خوزستان گزینه مناسبی باشد یا برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها یک گزینه مطلوب اما برای بازی در ترکیب اصلی استقلال که حجم عظیمی از انتظارات را پشت‌سر خود دارد، گزینه شایسته‌ای نیست و خارج کردن نام چنین بازیکنانی که با وجود داشتن فرصت‌های طولانی به جایگاهی نرسیده‌اند و دست تیم‌شان را هم نگرفته‌اند، هرگز تصمیم غلطی به حساب نمی‌آید.

جستجو
آرشیو تاریخی