صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱

تعیین لوکیشن دیدار نهایی جام حذفی به دست کرمانی‌ها

فینال بی‌مکان!

  15 روز مانده به فینال جام حذفی، اما همچنان محل برگزاری این مسابقه اما و اگرهایی دارد. سپاهان و گل‌گهر در یک طرف جدول، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم در سمتی دیگر 4 تیم راه یافته به نیمه‌نهایی هستند که برای رسیدن به فینال باید با یکدیگر دوئل کنند. در شرایطی که  مسئولان سازمان لیگ قبل از این اعلام کرده بودند که فینال جام حذفی در کرمان برگزار خواهد شد، حالا پیش شرط‌هایی وجود دارد که ممکن است معادلات را بر هم بزند. طبق گفته امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به شرط صعود هر دو تیم گل گهر و مس به فینال، دیدار نهایی جام حذفی در یکی از ورزشگاه‌های شهدای مس یا امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد و در غیر این صورت، ورزشگاه آزادی یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی خواهد بود.
روشنک درباره محل برگزاری فینال جام حذفی گفت: «ما موقع قرعه‌کشی و حتی بعد از آن، یکی، دوبار اعلام کردیم که بر اساس تصمیم هیأت رئیسه محل برگزاری جام حذفی کرمان خواهد بود. البته که این موضوع پیش شرط‌هایی دارد که قطعاً باید آنها را در نظر بگیریم. اول اینکه  طبق بند بی‌طرفی، هر دو تیم راه یافته به فینال باید کرمانی باشند و یا برعکس، هر دو تیم غیرکرمانی. در حال حاضر از 4 تیم راه یافته به نیمه‌نهایی جام حذفی 2 تیم کرمانی هستند. به این ترتیب اگر فینال تمام کرمانی باشد مسابقه در همین استان برگزار خواهد شد ولی اگر یکی از این دو تیم به همراه سپاهان و یا آلومینیوم اراک راهی فینال شوند، قطعاً دیدار نهایی در شهری به غیر از کرمان برگزار خواهد شد.»
 در شرایطی که ورزشگاه تازه تأسیس شهدای مس هنوز به  صورت کامل آماده نشده است، به گفته روشنک در صورت عدم تجهیز آن، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان گزینه دیگر سازمان لیگ خواهد بود: «ورزشگاه تازه تأسیس شهدای مس گزینه اول ما در کرمان است که همه کارهایش انجام شده اما چند درصد ممکن است به فینال نرسد که در این صورت ورزشگاه امام علی(ع) گزینه دوم ما برای برگزاری فینال در کرمان خواهد بود.»
 برخلاف شنیده‌ها حالا روشنک اعلام کرد که در صورت میزبان نبودن کرمان، ورزشگاه آزادی یکی از گزینه‌های اصلی  برای میزبانی فینال جام حذفی خواهد بود: «به رغم اینکه تیم‌های پایتخت از گردونه جام حذفی کنار رفته‌اند اما ورزشگاه آزادی یکی از گزینه‌های اصلی ما است که در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار نهایی ممکن است میزبان فینال جام حذفی باشد.»
جستجو
آرشیو تاریخی