مدیران باشگاه از پیشنهاد خارجی اوسمار خبر دارند

پرسپولیس به جواب «نه» مربی برزیلی فکر نمی کند


پرسپولیس قهرمان شد اما فردای قهرمانی سرمربی‌اش از ایران رفت و واقعیت این است که اصلاً مشخص نیست برگردد و به کارش ادامه دهد.
موضوع مهم اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس اصلاً به طرف سیاه ماجرا و بخش نگران‌کننده این موضوع فکر نمی‌کنند و فعلاً تمام صحبت‌ها خوشبینانه و امیدوارکننده است. رضا درویش در تمام مصاحبه‌های بعد از قهرمانی گفته اوسمار زمان خواسته تا وضعیت همسرش را بررسی کند و باتوجه به بیماری او جواب خواهد داد.
درویش در آخرین اظهارنظر پیرامون این ماجرا به همان مسأله بیماری همسر اوسمار اشاره کرده و اینکه به او گفته حتی برای درمان همسرش می‌تواند به ایران بیاید و... اما وقتی بحث توافق نهایی و امضای قرارداد مطرح می‌شود سرفصل صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس «ان‌شاء‌الله» است.
واقعیت اینکه در تمام صحبت‌های درویش هیچ قطعیتی درباره بازگشت اوسمار و ادامه همکاری با او دیده نمی‌شود و همه چیز در اختیار سرمربی است و اصلاً نمی‌توان گفت مثلاً 70 درصد جواب او بله است و 30 درصد پاسخ منفی خواهد داد.
از طرفی اوسمار از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد که شایعه شده عجمان امارات است. جالب اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس از پیشنهاد خارجی اوسمار خبر دارند و او قبلاً از این پیشنهاد به آنها خبر داده بود اما نمی‌دانند چه باشگاهی و مربوط به کدام لیگ است.
همین مسأله می‌تواند موضوع بیماری همسر اوسمار را تحت تأثیر قرار دهد و شاید اگر پیشنهاد تیم خارجی بالاتر از 400 تا 450 هزار دلار پرسپولیس باشد، بعید نیست این مربی برزیلی ماجرای بیماری همسرش را کلاً بهانه کرده باشد تا دیگر برنگردد.
 با وجود این مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز به بخش نگران‌کننده ماجرا نگاه نمی‌کنند و امیدوارند اوسمار بموقع جواب مثبت و نهایی‌اش را اعلام کند و اواسط تیرماه به تهران بیاید و تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
واقعیت اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ پلن و طرح مشخصی برای احتمال برنگشتن اوسمار ندارد و اگر این مربی به هر دلیلی جواب منفی بدهد پروسه خسته‌کننده تحقیقات جهت یافتن گزینه مناسب برای سرمربیگری پرسپولیس که به احتمال زیاد خارجی خواهد بود دوباره شروع می‌شود و مثل ماجرای بعد از جدایی گل‌محمدی کشدار و آزاردهنده خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی