نقشه راه پرسپولیس برای نقل‌وانتقالات چیست؟

دوری از دلالان بی‌اهمیت به فضای مجازی

 پرسپولیس و مدیران باشگاهش باید برای ورود به نقل‌وانتقالات نقشه راه مشخص و صریحی داشته باشند و طبق آن پیش بروند. هر چند به نظر می‌رسد رضا درویش از مدتی قبل حرکت خود برای بستن تیم فصل بعد را آغاز کرده و بدون در نظر گرفتن توافق نهایی با سرمربی این مسأله را پیش می‌برد اما اینکه در راه بستن تیم فصل آینده چقدر از یک روند مشخص تبعیت می‌کند سؤالی است که به نظر نمی‌رسد جواب مشخصی داشته باشد.
رضا درویش همواره در مصاحبه‌های خود تأکید می‌کند در هیچ مقطعی تحت تأثیر واسطه‌ها و دلالان قرار نگرفته و با قدرت کار خود را پیش برده است. او تأکید دارد برای انتخاب‌های بزرگ از پیشکسوتان و بزرگترهای تاریخ پرسپولیس مشورت می‌گیرد و ظاهراً تحت تأثیر فشار صفحات هواداری یا کانال‌هایی که دوست دارند حرف خودشان را به عنوان هوادار به باشگاه انتقال بدهند، قرار نمی‌گیرد.
درویش شعارهای مثبتی در این موارد مهم و استراتژیک دارد اما باید دید چقدر سر حرف‌هایش می‌ماند یا احیاناً چقدر تحت تأثیر فشار رسانه‌های مجازی و ظاهراً هواداری قرار می‌گیرد که برخی از آنها با دلالان و واسطه‌ها ارتباط دارند و به صورت مشخصی برای خرید فلان بازیکن یا نخریدن بهمان بازیکن به باشگاه خط می‌دهند و با کوک کردن هواداران در نهایت به خواسته‌شان می‌رسند.
باشگاه پرسپولیس به خاطر حساسیت‌هایی که پیرامون فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ نخبگان وجود دارد و البته اینکه رقبای داخلی با توان مضاعفی پا پیش خواهند گذاشت تا ناکامی فصل اخیرشان را جبران کند و باید حتماً نقشه راه مشخصی برای ورود رسمی به فصل نقل‌وانتقالات داشته باشد و اصول کلی این نقشه را از زبان مدیران خود و در رأس آن رضا درویش اعلام کند تا در پایان نقل‌وانتقالات ببینیم و قضاوت کنیم که آیا این شعارها عملی شده و همه چیز اصولی پیش رفته است یا خیر.
جستجو
آرشیو تاریخی