اخبار

پرسپولیس؛ تیم 15.9 میلیون یورویی
با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، سایت ترانسفرمارکت نیز به به‌روزرسانی ارزش بازیکنان تیم‌های حاضر در فوتبال ایران پرداخت که طی آن، پرسپولیس رتبه نخست گران‌ترین تیم لیگ را حفظ کرد.
در به‌روزرسانی جدید، ارزش بازیکنان این تیم به 15.95 میلیون یورو رسیده و سرخ‌‌ها توانستند فاصله خود با استقلال را افزایش دهند. ارزش آبی‌پوشان نیز به 13.53 میلیون یورو رسیده که فاصله میان دو تیم چیزی حدود 150 میلیارد تومان است. البته این در شرایطی است که ارزش بازار بازیکنان پرسپولیس با اسکوادی متشکل از 30 بازیکن به این رقم رسیده، در شرایطی که استقلال دارای 26 بازیکن است. ضمن اینکه هر دو تیم چهار بازیکن خارجی و غیرایرانی را در ترکیب خود دارند.
از نظر این سایت اوستون اورونوف و حسین کنعانی‌زادگان ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس هستند.
 

سیدجلال در کلاس مربیگری
سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس از ۲۴خردادماه در کلاس‌های مربیگری A آسیا شرکت خواهد کرد.
 سیدجلال صاحب مدرک B است و در نیم‌فصل دوم مجوز نشستن روی نیمکت تیمش را گرفت و با جدایی مربیانی مثل محمد عسگری نقش بیشتری در تیم پیدا کرد. در این دوره مربیگری که در تهران برگزار خواهد شد، پیشکسوتانی نظیر مسعود شجاعی، حسین ماهینی، اشکان دژاگه، محمد برزگر، محمد نیک‌سیرت و … حضور خواهند داشت. تدریس این دوره بر عهده اردشیر پورنعمت مربی و مدرس اهل شهر انزلی است.
 

شایعه جدید درباره لیست خروج
گفته می‌شود اوسمار قبل از ترک ایران فقط لیست ورود داده و خبری از لیست خروج نیست اما از سوی دیگر شایعه شده اوسمار به مدیران پرسپولیس لیست مازاد اولیه داده است که در آن نام سه بازیکن به چشم می‌خورد. وحدت هنانوف (از قبل اعلام کرده بود خودش هم نمی‌ماند)، فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی، سه بازیکنی هستند که احتمالاً شاهد قطع همکاری پرسپولیس با آنها هستیم.
 

درویش از امضا و جلسه محروم شده
با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر از تاریخ ابلاغ دستور موقت محرومیت رضا درویش او تا ۲۰ روز حق هیچ گونه نامه‌نگاری مربوط به باشگاه پرسپولیس را نداشته و اگر این باشگاه با بازیکنی به توافق برسد، نمی‌تواند قراردادش را امضا کند.
 همچنین درویش حق حضور در هیچ یک از مراجع فوتبالی مثل سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و... را ندارد اما باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند. 
ضمن اینکه اگر باشگاهی متوجه شود شخص رضا درویش با بازیکنش وارد مذاکره شده می‌تواند به سرعت این موضوع را به کمیته اخلاق گزارش کند.

جستجو
آرشیو تاریخی