سپاهان باز هم خانه‌تکانی می‌کند؟

حذف مورایس شاید بعد از جام حذفی

آنطور که هواداران سپاهان و حتی مسئولان این تیم انتظار داشتند، وضعیت زردپوشان با هدایت ژوزه مورایس در بیست و سومین دوره لیگ برتر خوب پیش نرفت. شروع خوب و پایان خوب شاگردان مورایس آنها را به آنچه که می‌خواستند نرساند، تا به جرأت بتوان این تیم را ناکام قطعی این دوره از رقابت‌ها نامید.
سپاهان حتی نتوانست جایگاه و امتیازات دوره بیست و دوم را کسب کند و از همه لحاظ بازنده شد.
این شرایط سپاهان را این روزها در حالی نظاره‌گر هستیم که مورایس و شاگردانش چشم به رقابت‌های جام حذفی دارند، بازی‌هایی که انگار بلیت مورایس و برخی شاگردانش را شارژ خواهد کرد و یا اینکه راه خروج را به آنها نشان خواهد داد.
مهدی آذربایجانی در آخرین مصاحبه‌اش، منطقی حرف می‌زند و انگار تمایل به حفظ مورایس را دارد، اما در میان حرف‌هایش از حرف نزدن مورایس از رفتنش، می‌گوید، چیزی که انگار مسئولان سپاهان بدشان نمی‌آید مورایس خودش تیم را ترک کند. اما همه این مسائل و خانه‌تکانی سپاهان به بازی‌های جام حذفی وابسته است. به نظر می‌رسد اگر سپاهان حداقل در این رقابت‌ها بتواند جام به دست بیاورد، شاید مجوزی برای ادامه کار مورایس باشد، اما اگر این میدان هم مورایس و شاگردانش را پس بزند، خانه‌تکانی سپاهان شروع خواهد شد.
26 خرداد سپاهــــــــــان مقابل گل‌گهرسیرجان قرار می‌گیرد، در این روز شاید همان اتفاق همیشگی سپاهان و تغییرات روی نیمکت اتفاق بیفتد و شاید هم مجوز ماندن صادر شود. 
31 خرداد هم بازی پایانی سپاهان در صورت موفقیت مقابل گل گهرسیرجان، خواهد بود که احتمالاً چشم به این روز دوخته خواهد شد تا سپاهان سکاندارش را بشناسد. زردپوشان اصفهانی جام حذفی را هم خوب شروع کردند، اما اینکه چطور به پایان برسانند، این روزها مهم‌تر از هر چیزی برای اصفهانی‌ها 
است.

جستجو
آرشیو تاریخی