خبر و مصاحبه

شکایت فولاد از آبشک
بعد از پایان بازی استقلال خوزستان و هوادار تهران در هفته پایانی لیگ برتر، محمد آبشک بازیکن گیلانی تیم اهوازی مصاحبه‌ای عجیب را علیه بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد انجام داد. آبشک که در نقل و انتقالات نیم فصل از فولاد خوزستان جدا شد و ظاهراً مطالباتی از این باشگاه دارد، در مصاحبه‌ خود موضع‌گیری تندی علیه رضاییان انجام داد و او را با القابی عجیب مورد خطاب قرار داد که حالا با شکایت مدیرعامل فولاد مواجه شده است. بهرام رضاییان دیروز با تنظیم لایحه‌ای رسمی از این بازیکن به دلیل بیان مطالب کذب و خلاف واقع و اتهام‌های واهی به کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. همچنین آبشک علیه مدیررسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان هم مطالبی را بیان کرده بود که او نیز شکایت رسمی خود از این بازیکن را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.
 

تعیین‌تکلیف محرم، بعد از جام حذفی
محرم نویدکیا در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و سوم هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت و قراردادی 1.5 ساله را با این باشگاه امضا کرد. نویدکیا در مدت فعالیت خود اگرچه نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول گرفت و شکست‌های کمتری را تجربه کرد اما در نهایت موفق نشد رتبه نارنجی‌پوشان را از دهمی که پایان نیم فصل اول کسب کرده بودند، ارتقا بدهد. با این حال تیم تحت هدایت نویدکیا در جام حذفی تا نیمه‌نهایی بالا آمده و حالا برای ادامه موفقیت در این تورنمنت تلاش می‌کند. مسی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز 26 خرداد ماه در اراک میهمان آلومینیوم هستند و از امروز کار خود را برای این بازی از سر می‌گیرند. با این تفاسیر وضعیت نویدکیا و مس رفسنجان برای فصل آینده لیگ برتر، بعد از پایان کار این تیم در جام حذفی مشخص خواهد شد. قرار است بعد از مسابقات حذفی جلسه‌ای میان مسئولان باشگاه مس با نویدکیا برگزار شود تا مشخص شود این سرمربی به کار خود در رفسنجان ادامه می‌دهد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.
 

کیانی: هنوز می‌توانم فوتبال بازی کنم
مهدی کیانی، کاپیتان سابق تراکتور و خیبر خرم‌آباد مدعی است که از ابتدا هدف‌شان حضور در لیگ برتر بود: «از همان روز اول که کار را شروع کردیم، هدفی جز صعود نداشتیم. باید از تلاش مسئولان و مدیران باشگاه و در رأس آنها آقای عبدی تشکر کنم، همین‌طور بازیکنان و مربیان که تا اینجا واقعاً زحمت کشیدند. ما تیمی متحد و یکدل داریم و صعود می‌تواند یک هدیه برای مردم خوب استان لرستان باشد. به شخصه معتقدم جای لرستان در لیگ برتر واقعاً خالی بود.» او برای دومین‌بار با یک‌تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند: «من یک‌بار هم همراه با تراکتور در زمان مربیگری فراز کمالوند به لیگ برتر صعود کردم و این به امید خدا، دومین صعود خواهد بود. من فصل بعد هم با خیبر قرارداد دارم و حالا باید ببینم چه خواهد شد. از اینکه در این تیم هستم، احساس خوبی دارم و خوشحالم که امسال هواداران خیبر و مردم خوب استان لرستان و شهر خرم‌آباد را خوشحال کردیم.» کیانی در‌ 37‌سالگی قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد: «امسال تلاش کردم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و خوشحالم که مربیان هم از من راضی بودند. همیشه تلاشم این بوده که سالم زندگی کنم و هنوز هم می‌توانم فوتبال بازی کنم. فعلاً قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی