رد پای مدیران یک تیم لیگ برتری در کمیته داوران

بعد از برکناری خداداد افشاریان و سهیل مهدی از ریاست کمیته داوران و مسابقات سازمان لیگ، کمیته اخلاق با صدور حکمی علی خسروی را هم از حضور در فعالیت‌های فوتبالی به مدت 20 روز محروم کرده تا کمیته داوران این روزها در مرکز حاشیه‌ها باشد و دومین عضو خبرساز نیز به فاصله دو هفته بعد از رئیس کمیته داوران از فعالیت در فوتبال محروم شود.
با توجه به اشتباهات داوری که از ابتدای لیگ برتر شاهد آن بودیم، واقعیتی که امروز هیچ کس منکر آن نیست، بی‌اعتمادی افکارعمومی و هواداران فوتبال نسبت به شاکله مدیریت فوتبال به ویژه کمیته داوران است.
 انتشار گزارش‌های پرونده فساد در فوتبال و شائبه همکاری برخی مسئولان با تیم‌ها و باشگاه‌های متخلف فضای بی‌اعتمادی سنگینی را در حساس‌ترین مقطع لیگ برتر ایجاد کرده است. در فصل جدید هم شاهد حضور موجی از داوران بازنشسته در باشگاه‌های لیگ برتری بودیم که شایعات زیادی را به وجود آورده است.
حالا کمیته داوران بلاتکلیف است و در خصوص سرنوشت این کمیته حساس یکی از داوران کشورمان به ایران ورزشی گفت: «دو نفر از مدیران یک تیم لیگ برتر در حال برگزاری جلساتی با دبیرکل فدراسیون هستند تا به عضویت کمیته داوران درآیند.
 به علاوه فریدون اصفهانیان نیز این روزها حضوری فعال در فدراسیون فوتبال دارد.»
به نظر می‌رسد بخشی از عدم کسب نتیجه این تیم با توجه به هزینه‌های نجومی که انجام داد، در سایه کم توجهی مسئولانش بوده و مدیران این تیم فکر و ذکرشان در جاهای دیگری هم مشغول است.
جستجو
آرشیو تاریخی