می‌توانیم در این جام جهانی هم سورپرایز باشیم

سنگ سفیدی: باید جام جهانی را سفت و سخت بگیریم

محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال با اشاره به این موضوع که جام جهانی جای بهترین تیم‌های فوتسال دنیا است، به «ایران ورزشی» می‌گوید: «در جام جهانی تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها خوب و با کیفیت هستند که توانستند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند. فرانسه یکی از تیم‌های خوب است که در این دوره توانسته به جام جهانی صعود کند. دیدیم که ونزوئلا در کوپا سوم شد و گواتمالا هم در جام کونکاکاف به مقام سوم رسید، اینها علائمی است که نشان می‌دهد که باید جام جهانی را سفت و سخت بگیریم.»
او صحبت‌های خود را اینگونه ادامه می‌دهد: «باید قبل از آغاز جام جهانی بازی‌های دوستانه با تیم‌های درجه یک دنیا برگزار کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم. جام جهانی زمین تا آسمان با جام ملت‌ها تفاوت دارد و ما پیش از برگزاری جام ملت‌های آسیا در چند تورنمنت بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و در تورنمنت‌های خوبی حاضر شدیم اما حالا برای تدارک بهتر باید با تیم‌هایی بازی کنیم که در رنکینگ دنیا در جایگاه یک تا هفت قرار دارند.»
این بازیکن باتجربه تیم ملی در خصوص توجه بیشتر رسانه‌ها به تقابل تیم ملی با برزیل می‌افزاید: «ما در مرحله گروهی با برزیل بازی نداریم و در صورتی که هم ما و هم آنها نتیجه لازم را بگیرند در یک هشتم مقابل همدیگر ظاهر می‌شویم، بنابراین نباید فعلاً به بازی با برزیل فکر کنیم. بازی اول ما با گواتمالا است و به شخصه به بازی با این تیم فکر می‌کنم. باید بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم از هر بازی سربلند خارج شویم.»
سنگ سفیدی در خصوص سومی تیم ملی فوتسال در جام جهانی که این مقام بهترین عنوان فوتسال ایران در جام جهانی محسوب می‌شود، می‌گوید: «ایران در دنیا شناخته شده است و همه تیم‌ها به تیم ملی فوتسال ایران احترام می‌گذارند. می‌توانیم در این دوره از جام جهانی هم برای تیم‌های قدرتمند سورپرایز باشیم.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی