مظفری‌زاده: تراکتور هرگز بالاتر از سقف قرارداد هزینه نکرد

قانون جدید خوب است به شرطی که اجرایی شود

سعید مظفری‌زاده مدیر تیم تراکتور تبریز درباره سقف بودجه جدید که توسط کارگروه مربوطه اعلام شده به ایران ورزشی گفت: قانون سقف بودجه 325 میلیارد قانون خیلی خوبی است مشروط به اینکه اجرایی شود چه بسا که هر قانونی رکن اصلی‌اش اجرای آن است.
مدیر باشگاه تراکتور در ادامه افزود: این قانون باید توسط همه باشگاه‌ها رعایت شود و در این خصوص قانونگذارحتماً تمهیدات لازم و اجرایی را در نظر خواهد گرفت ضمن اینکه سقف بودجه در نظر گرفته شده به لحاظ انضباط مالی خیلی خوب و قابل قبول است.
مظفری‌زاده با رد بعضی از موارد مربوط به تراکتور و هزینه‌های بالای این باشگاه که مطرح شده، گفت: باشگاه تراکتور کاملاً مصوبه فدراسیون را رعایت کرده و به هیچ وجه بالاتر از سقف قرارداد مبلغی هزینه نکرده. خریدها و مبالغش هم کاملاً مشخص است. همه اسناد و مبالغ خریدها و سایر مسائل باشگاه تراکتور کاملاً مشخص و شفاف است ضمن اینکه ما یک باشگاه خصوصی هستیم و مانند باشگاه‌های دولتی نیستیم و محدودیت مالی داریم.
مدیر باشگاه تراکتور از اهداف این باشگاه در فصل جاری حرف زده و در این خصوص می‌گوید: قهرمانی در جام حذفی هدف اول و اصلی ماست. در کنار آن دنبال کسب بهترین نتایج و نمایش در بازی‌های باقی مانده لیگ هستیم تا بهترین رتبه ممکن را کسب کرده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
مظفری‌زاده در ارتباط با وضعیت مهدی عبدی و صحبت‌هایی که در خصوص این بازیکن و بازگشتش به پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: از مسائلی که در خصوص این بازیکن گفته شده کاملاً بی‌خبرم اما این بازیکن به شکل قرضی به تراکتور آمده بود که قطعاً در پایان فصل در خصوص او صحبت و تصمیم‌گیری خواهد شد اما فعلاً صحبت خاصی مطرح نشده یا اینکه حداقل من از این موضوع بی‌خبر هستم.
 
جستجو
آرشیو تاریخی