تبدیل نیمکت‌نشینی به خانه‌نشینی

دمپایی، مچ پای صادقی را شکست

 گاهی اوقات تعطیلی تمرینات و مرخصی دادن به بازیکنان ایرانی چندان خوب هم نیست چرا که باعث می‌شود هم بازیکن و هم تیم ضرر کنند. این اتفاقی بود که در تعطیلات دو روزه تمرینات پرسپولیس برای سعید صادقی رخ داد.
صبح روز چهارشنبه هواداران پرسپولیس با خبر تلخ شکستگی استخوان مچ پای صادقی مواجه شدند و انتشار تصویر او روی ویلچر این مسأله را تأیید کرد. با وجود این سؤالی مطرح شد مبنی بر اینکه صادقی در تعطیلی تمرینات چطور دچار این مصدومیت سخت شده؟
در این خصوص بلافاصله شایعات شروع شد. اول خبر آمد در منزل خود از پله افتاده، بعد گفتند در موتورسواری دچار سانحه شده اما سپس خبر آمد در استخر سر خورده و مصدوم شده است. موضوعی که خود صادقی هم در مصاحبه‌ای تأییدش کرد: «متأسفانه در تعطیلات وقتی در استخر بودم دمپایی‌ام سر بود و باعث شد تا زمین بخورم و این اتفاق برایم رقم بخورد. واقعاً بدشانسی آوردم. نمی‌دانم باید چه بگویم و فقط امیدوارم شرایط به شکلی باشد که خیلی زود برگردم.»
صادقی در واکنش به شایعاتی که درباره علت مصدومیتش مطرح شد هم گفت: «این‌قدر حرفه‌ای هستم که بدانم چه باید کنم. بعد از تمرین اختصاصی و دویدن، خواستم استخر بروم که در نهایت این اتفاق برایم افتاد. البته پزشک گفته که مشکل حادی نیست و خیلی زود می‌توانم برگردم. متأسفم که در این روزهای حساس کنار تیم نیستم اما مطمئناً تمام تلاشم را خواهم کرد تا خیلی زود به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم در کنار دیگر بازیکنان برای قهرمانی تلاش کنم.»
وینگر نیمکت‌نشین پرسپولیس درباره شرایط مصدومیتش هم توضیح داد: «باید‌ ام‌آرآی بگیرم تا میزان دقیق مصدومیتم مشخص شود و خیلی زود این مراحل را دنبال خواهم کرد. اینکه روی ویلچر نشسته بودم به خاطر توصیه پزشک بود که فشاری روی پایم وارد نشود و در کل همه چیز نسبت به دقایق اولیه این مصدومیت بهتر است. نگران نباشید، خیلی زود برمی‌گردم و در کنار تیم برای هدف بزرگ‌مان در این فصل تلاش 
خواهم کرد.»
جستجو
آرشیو تاریخی