صادقی ناکام بود، مصدوم هم شد

شاه‌ماهی، بیرون آب

حامد جیرودی
خبر‌نگار
پس از دیدار پرسپولیس و هوادار که با پیروزی 0-2 سرخ‌ها همراه بود، تمرینات این تیم تعطیل شد و در همین بین، سعید صادقی وینگر ساروی پرسپولیس در استخر دچار سانحه و شکستگی پای چپ می‌شود و به این ترتیب قادر به همراهی تیمش در دیدارهای باقیمانده نخواهد بود. خبری که با توجه به حساسیت دیدارهای باقیمانده لیگ برتر و نیاز اوسمار ویرا سرمربی قرمزها به بازیکنانش، عصبانیت شدید او را هم در پی داشته است. 
صادقی بعد از پیچیدن مچ پایش، با توجه بشدت حادثه با زخم نیز مواجه شده، فعلاً آن را گچ گرفته و باید مراحل درمان را سپری کند. او درحالی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست که در لیگ 
بیست و یکم با 14 پاس گلی که در ترکیب گل‌گهر داد، به عنوان گل‌سازترین بازیکن فصل لقب گرفت و رکورد بیشترین پاس گل در طول ادوار لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد و با رقابتی که استقلال و پرسپولیس بر سر جذب او داشتند، به شاه‌‌ماهی بازار نقل‌وانتقالات تبدیل شد اما او سرانجام تصمیم گرفت تا بعد از همکاری با یحیی گل‌محمدی در شهرخودرو، بار دیگر زیرنظر این سرمربی کارش را پیش ببرد و به پرسپولیس پیوست. صادقی فصل گذشته جزو مهره‌های ثابت ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بود و در 27 مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست شش گل بزند و سه پاس گل بدهد اما او در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و با وجود اینکه همواره یکی از بازیکنان گل‌محمدی بود، هیچ پاس گلی در فصل جاری نداد و تنها سه گل زده را در دو مسابقه به ثبت رساند. 
یک گل در هفته دوم که باعث پیروزی 1-0 پرسپولیس مقابل تراکتور شد و دو گل دیگر که سرخ‌پوشان را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان برنده کرد. عملکرد پرنوسان و ناموفق صادقی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به سراغ جذب اوستون اورونوف بروند و این ستاره ازبکستانی هم، با نمایش‌های درخشان خود، صادقی را به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل کرد. صادقی در نیم فصل دوم درحالی در نقش یار ذخیره به میدان می‌آمد که نتوانست خودش را احیا و به اوسمار ثابت کند. بازیکنی که از بهترین پاسوری به صفر پاس گل در این فصل رسید و با این مصدومیت، ناکامی‌اش تکمیل شد. دیدار مقابل هوادار، درحالی آخرین حضور صادقی در ترکیب پرسپولیس بود که گفته می‌شد که او در فکر جدایی از این تیم است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این شاه‌ماهی بیرون افتاده از آب خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی