پرسپولیس فعلاً فقط به استقلال خوزستان فکر کند نه شمس‌آذر

شیری: عیسی و اورونوف از خودگذشتگی نداشتند

مهدی شیری بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است اینکه در هر دیدار این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ساخته می‌شود یک مزیت است اما همین که بیشتر این فرصت‌ها از دست می‌رود یک ایراد بزرگ به شمار می‌آید.
‌چرا فرصت‌های زیادی در مقابل تیم هوادار ساخته شد اما خیلی از آنها از دست رفت؟
عناصر تهاجمی پرسپولیس بازیکنانی بسیار خوب و جزو بهترین‌های ایران هستند اما با وجود این فکر می‌کنم باید گذشت بیشتری بین بازیکنان باشد. عیسی و اورونوف در چند فرصت می‌توانستند بازیکنان دیگر را صاحب موقعیت گل کنند که این از خودگذشتگی را نداشتند و شاید به نوعی راحت گرفتن حریف موجب شد تا از موقعیت‌های زیادی که نصیب تیم شده بود فقط دو موقعیت گل شود.
‌چطور اورونوف ستاره بازی مقابل نساجی مقابل تیم هوادار مهار شده بود؟
به هرحال همه تیم‌ها تاکتیک خاص خودشان را دارند و بازیکنان شاخص تیم‌های دیگر را مهار می‌کنند تا بازیکنانی مانند اورونوف را تحت فشار قرار دهند. شاید به همین دلیل اورونوف شاید نتوانست به آن شکلی که انتظار می‌رفت موفق باشد.
‌غیبت سروش هم به نظر خیلی مقابل تیم هوادار به چشم نیامد.
سبک بازی سروش با بقیه هافبک‌های پرسپولیس متفاوت است و کسی نمی‌تواند منکر سهم بالای سروش در کسب موقعیت‌ها شود اما با وجود این بقیه بازیکنان پرسپولیس جور سروش را کشیدند و موفق شدند.
‌چرا مدافعان پرسپولیس زیاد موقعیت گل به حریفان می‌دهند؟
بازیکنان پرسپولیس اشتیاق زیادی به حمله دارند به همین دلیل تمرکز خوبی روی دفاع ندارند و خیلی جلو می‌کشند که این خیلی خطرناک است. به نظر ما در فنی باید برای این مسأله فکر اساسی داشته باشد و حتماً بازیکنان خط دفاعی و هافبک‌های دفاعی تیم را توجیه کنند که تیم در ضدحملات و حمله‌های حریفان غافلگیر 
نشود.
‌در خصوص قرعه سخت‌تر پرسپولیس نسبت به استقلال خصوصاً بازی دشوارش مقابل شمس‌آذر چه صحبتی دارید؟
از حالا نباید حواس پرسپولیس معطوف به تیم قزوینی باشد و بازیکنان پرسپولیس فقط باید به تیم استقلال خوزستان فکر کنند تا بعد از اینکه تیم اهوازی را شکست دادند با روحیه و بررسی همه شرایط به مصاف تیم قزوینی بروند.
‌ فکر می‌کنید اوسمار باید بماند یا در صورت قهرمان نکردن پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شود؟
عملکرد اوسمار در پرسپولیس مثبت بوده به همین دلیل شخصاً معتقدم مربی برزیلی باید برای فصل آینده حفظ شود.
جستجو
آرشیو تاریخی