صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و نه - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - صفحه ۳

باید عقب ماندگی از سایر مدعیان را جبران کنیم

سجاد مشایخی: لیگ اصلاً کیفیت ندارد

پریسا غفاری/ سجاد مشایخی یکی از بازیکنانی بود که بدلیل مبلغ قرارداد پایین خیلی دیر به جمع بازیکنان لیگ برتری اضافه شد؛ دقیقه نود با تیم ذوب‌آهن. هر چند این تیم خیلی دیر بسته شد ولی بازیکنانی مثل عماد سلمانی و سجاد مشایخی در آن خیلی خوب ظاهر شدند. ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان از همان اول بابت سطح پایین لیگ شاکی است: «متأسفانه لیگ امسال مثل فصل قبل کیفیت بالایی ندارد و باید شرایط بهبود پیدا کند. امیدوارم تیم‌ها بتوانند با جذب بازیکنان خارجی خوب کیفیت لیگ را بالا ببرند.»
او درباره عملکرد تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر بعد از دو هفته غیبت می‌گوید: «تیم ما خیلی دیر بسته شد و تا پای انحلال هم رفت ولی با دو جلسه تمرین به بازی‌ها رسیدیم. ما مقابل کاله در بازی اول اصلاً خوب کار نکردیم و یک تیم صددرصدی نبودیم. عملکرد خیلی بدی داشتیم و دلیل این اتفاق هم به خاطر عدم تمرین کنار هم و شناخت خوب از یکدیگر بود. سیستم آنچنانی هم در این بازی نداشتیم و بازی تنها نمایشی از توانایی و استعداد بچه‌ها بود. با اینکه دقیقه نود آمده‌ایم ولی قول می‌دهیم خوب شویم.»
به گفته بازیکن ذوب‌آهن، تیمش هنوز تمرین فنی نداشته: «مربی به خاطر نبود زمان، در این مدت کوتاه زیاد روی مسائل فنی کار نکرده است. البته بازیکنان ما باانگیزه بودند و با اینکه همه نفرات دقیقه آخر به ذوب‌آهن ملحق شدند، به نسبت خوب بودیم و باید هماهنگ شویم. ما از شرایط تیم‌های دیگر دور هستیم و بازی‌های پیش‌فصل هم نداشتیم. این عقب‌ماندگی را باید جبران کنیم و امیدوارم انگیزه و تلاش بازیکنان باعث پیشرفت شود. البته مسئولان باشگاه هم قول داده‌اند بازیکن خارجی به ما اضافه کنند.»
اما مشایخی وضعیت لیگ امسال نسبت به فصل قبل را بد می‌داند: «به نظرم امسال تیم‌های لیگی ثبات نداشتند و تا دقیقه نود مشخص نبود تیم‌ها هستند یا نه. ذوب‌آهن با کلی مشکل وارد شد و حالا هم حضورش را باید به فال نیک بگیریم، مهرام هم که نیامد. اگر تیم‌های بزرگ باشند کیفیت لیگ بهتر می‌شود و نبودشان به برند بسکتبال ضربه می‌زند. امیدوارم شرایط لیگ بهتر شود. به نظرم کیفیتی که باید داشته باشیم را نسبت به سال قبل نداریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی