اردوگاه سرخ

جلسه گاریدو با درویش
 مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس دیروز با یکدیگر دیدار کردند و در ارتباط با مسائل تیم هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند. خوان کارلوس گاریدو، در محل دفتر مرکزی باشگاه حضور پیدا کرد تا در جلسه با رضا درویش و حسین بادامکی شرکت کند. در جریان این ملاقات، درباره سفر قطر و بازی با السد صحبت شد و در ادامه، درباره برنامه تیم و باشگاه برای مسابقات پیش رو در لیگ برتر خلیج فارس و همچنین بازی با الغرافه، تبادل نظر و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.


پرواز به دبی از اهواز
سرخپوشان ایران از بازی با شمس‌آذر تا بازی با الغرافه، ظرف ۹ روز؛ سه بازی در برنامه دارند که دو مسابقه خارج از تهران خواهد بود. یکی از مسائلی که در نشست دیروز مدیرعامل و سرمربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بهترین فرمول برای برنامه‌ریزی را داشته باشند، همین فشردگی مسابقه و تعدد سفر در محدوده زمانی کوتاه با توجه به میزبانی از الغرافه در زمین و کشور ثالث بود.
در نهایت تصمیم بر این شد که پرسپولیس بعد از بازی با استقلال خوزستان به تهران برنگردد و با پرواز اختصاصی از اهواز راهی محل برگزاری مسابقه با الغرافه ( که به احتمال زیاد دبی خواهد بود)از روز چهارم لیگ نخبگان آسیا شوند تا به این ترتیب یک پرواز از برنامه تیم کاسته شود. بر همین اساس، سرخپوشان پس از آنکه سه‌شنبه (۸ آبان) تهران را برای بازی با استقلال خوزستان ترک می‌کنند، سه‌شنبه هفته بعد از آن (۱۵ آبان) در تهران خواهند بود.


اتفاق عجیب بعد از تمرین نونهالان
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس عصر روز سه‌شنبه در حالی که قصد داشتند محل تمرینات خود در ورزشگاه کارگران تهران را ترک کنند، مورد هجوم سارقان قرار گرفتند. بعد از تمرین روز سه‌شنبه نونهالان پرسپولیس در ورزشگاه کارگران تهران و درحالی که ۷بازیکن و یک نفر از کادرفنی این تیم در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند، اتفاقی تلخ رخ داد. تعدادی سارق که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند، به هفت بازیکن و یک مربی تیم پرسپولیس حمله کردند و گوشی‌های تلفن همراه آنها را به سرقت بردند. سارقان با استفاده از سلاح سرد ضرباتی هم به بازیکنان پرسپولیس زدند که البته صدمات زیادی به آنها وارد نشد. این نفرات ضمن مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری به ورزشگاه کارگران، از این سارقان شکایت کردند.


گاریدو استراحت داد
سرخپوشان ایران پس از دیدار برابر السد در قطر، سه‌شنبه شب به کشور بازگشتند. کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس جهت رفع خستگی بازی و سفر، تمرین دیروز را تعطیل اعلام کرد و به بازیکنان استراحت داد تا سرخپوشان امروز (پنجشنبه) تمرینات خود را برای مسابقات لیگ برتر پیگیری کنند. پرسپولیس آماده می‌شود تا روز شنبه در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان تیم شمس‌آذر قزوین از هفته نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس باشد.  بلیت فروشی این مسابقه از ساعت 14 دیروز در سایت مربوطه شروع شد که البته در ساعات ابتدایی، فقط دارندگان کارت هواداری پرسپولیس امکان تهیه بلیت داشتند که از تخفیف ویژه بهره‌مند هستند. به نظر می‌رسد کمتر از 8 هزار بلیت برای این بزای به فروش می‌رسد که قیمت بلیت‌ها با تخفیف هواداری برای اطراف جایگاه 200 هزار تومان و برای سایر سکوها 100 هزار تومان قمیت‌گذاری شده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی