پرسپولیس مهاجم نوک می‌خواهد

ابراهیم قاسمپور
(بازیکن سابق السد)

پرسپولیس نمایش خوبی مقابل السد ارائه داد و بد بازی نکرد و مستحق شکست هم نبود چون موقعیت‌های گل بیشتری نسبت به تیم قطری داشت و خلق کرد اما شاید ساختار دفاعی این تیم و تا حدودی اشتباهات فردی موجب شد تا نتیجه بازی را به حریف واگذار کرده و بازنده شود و یک امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد.
زمانی در بازی‌ها پیش می‌آید که یک تیم مستحق باخت نیست و در شرایط خوبی هم قرار دارد اما روند و شرایط نتیجه‌گیری به سود این تیم رقم نمی‌خورد؛ نکته‌ای که فکر می‌کنم در بازی مقابل السد برای پرسپولیس رقم خورد. نکته مهم دیگر در مورد پرسپولیس هم اینکه دقت عمل بازیکنان و عناصر تهاجمی در زدن ضربات آخر خوب نبود درغیر این صورت نتیجه‌ای جز برد رقم نمی‌خورد.
مهاجم خارجی پرسپولیس هم بد نیست اما به هر حال شرایط مالی فوتبال ما به گونه‌ای است که تیم‌های باشگاهی ما مهاجمان درجه دوم یا سوم را استخدام می‌کنند. شرایط پرسپولیس هم به گونه‌ای است که حضور یک سانترفوروارد ششدانگ خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند و شرایط را در فاز گلزنی بهتر سازد.
پرسپولیس پنج بازی دیگر پیش رو دارد که در این بین از سه دیدار آینده بعضی معقتدند بازی‌های این تیم راحت‌تر از دو بازی آخرش مقابل الهلال و النصر است اما من می‌گویم نباید از حالا این گونه تیم‌های کشورمان را ضعیف تصور کنیم و قطعاً تیم‌های الهلال و النصر را تیم‌های برنده بدانیم چون تیم پرسپولیس هم چند سال قهرمان ایران بوده است. البته پرسپولیس می‌تواند از سد الریان بگذرد چون الریان امسال شرایط خوبی ندارد. در کنار این موضوع شاید خیلی‌ها بازی راحتی را برای پرسپولیس مقابل الشرطه تصور کنند در حالی که دیدار تیم‌های ما با تیم‌های عراقی همیشه خیلی سخت و فیزیکی و نزدیک بوده از این رو نباید بازی راحتی را برای پرسپولیس متصور بود.

جستجو
آرشیو تاریخی