صفرزاده: عکس نگرفتم پاداشم را ندادند

هاجر صفرزاده نایب قهرمان دوومیدانی پارالمپیک درباره عدم پرداخت پاداش‌ها و جوایز گلایه‌ها دارد.
نایب قهرمان پارالمپیک پاریس درباره دلیل غیبت خود در مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک پاریس گفت: «در این مراسم قرار نبود همه ورزشکاران حضور داشته باشند و یکسری از ورزشکاران به نمایندگی از دیگران حضور داشتند.»
 او همچنین درباره گلایه‌های پیشین خود مبنی بر کم بودن پاداش مربیان گفت: «جوایز مربیانی که به پاریس اعزام نشدند، قرار بود 50درصد باشد ولی همان هم به 25درصد کاهش پیدا کرد. مسئولین باید فکری به حال مربیان کنند چون این مربی است که ورزشکار را آماده می‌کند.»
به گفته صفرزاده استان اصفهان هنوز هیچ پاداشی دریافت نکرده است: «استان اصفهان و اداره کل آن هنوز هیچ پاداش و جایزه‌ای برای ورزشکاران در نظر نگرفته‌اند. قرار بود در مراسم بدرقه 30 میلیون تومان به ما بدهند که هنوز ندادند. همچنین 20 میلیون تومان از طرف اداره کل استان برای بدرقه قرار بود برایمان واریز شود که آن هم واریز نشده است. بهزیستی اصفهان یک مراسمی گرفته بود و به خاطر اینکه وقت پزشکی داشتم، نتوانستم در آن شرکت کنم. روز بعد از آن که رفتم جوایز را بگیرم، گفتند به دلیل اینکه به مراسم نیامدی جایزه‌ای به تو نمی‌دهیم. از آنها پرسیدم جایزه‌ای که می‌خواهید بدهید چه چیزی است که گفتند 5 میلیون تومان است، اما باید در مراسم شرکت می‌کردی و ما با تو عکس می‌گرفتیم تا جایزه بگیری. 5 میلیون تومان پول یک جلسه فیزیوتراپی‌ام است.»
جستجو
آرشیو تاریخی