کاویانپور: از تاج تقاضای عدالت دارم

حامد کاویانپور در ادامه و با اعتراض شدید نسبت به رأی فدراسیون در مورد علیرضا بیرانوند گفت: هواداران پرسپولیس چندین ماه منتظر اجرای عدالت در فوتبال ایران بودند و من بعد از انتشار حکم در مورد علیرضا بیرانوند از تعجب خشکم زد. ما سال‌های زیادی در فوتبال بوده‌ایم و تا به حال چنین حکم عجیبی ندیده بودم. سؤال من اینجاست که اگر بیرانوند دچار تخلف نشده پس چرا ۲۰ میلیارد جریمه می‌شود و اگر او مرتکب اشتباهی شده پس چرا رأی مربوط به محرومیت او تعلیقی است.
کاویانپور ادامه داد: من از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج تقاضا دارم عدالت را در مورد پرسپولیس رعایت کنند. این تیم در فصل تابستان چند ستاره خود را از دست داد و حالا می‌بینید که در همین مدت کوتاه نیز به خوبی جایگزین‌های بزرگی پیدا کرده و نتایج درخشانی کسب کرده است. تاریخ نشان می‌دهد پرسپولیس حتی با از دست دادن فوق‌ستاره‌های بزرگ نیز مسیر خود را گم نکرده و خیلی سریع توانسته باز هم نتایج خوبی کسب کند. به همه بازیکنان در آینده ثابت خواهد شد که جدایی از پرسپولیس چه ضرر بزرگی برای آنها بوده و این پرسپولیس است که به راه خود در طول تاریخ ادامه می‌دهد؛ پس مسأله من شخص علیرضا بیرانوند نیست.
هافبک سابق پرسپولیس گفت: الکسیس گندوز در این مدت کوتاه حضور خود در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته و من برای بیرانوند احترام زیادی قائلم. او چند بار با پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست یافته و ما خاطرات خوبی از او داریم. به هر حال بیرانوند در فصل تابستان تصمیم گرفت به تراکتور برود اما این دلیل نمی‌شود که ما از حق پرسپولیس بگذریم و من از مدیریت باشگاه تقاضا دارم تا آخرین لحظه در مورد حق و حقوق پرسپولیس کوتاه نیاید. البته من بیرانوند را همچنان خودی می‌دانم و حیف شد که او از پرسپولیس رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی