خبر

زمان سفر به قطر مشخص شد
کاروان پرسپولیس 9  روز دیگر راهی کشور قطر خواهد شد. با صلاحدید گاریدو، سرخ پوشان این بار زودتر از همیشه راهی محل برگزاری مسابقه آسیایی خود شده  تا با شرایط آب و هوایی شهر محل مسابقه آشنایی بیشتری پیدا کنند. ضمن این که تمرین در زمین‌های ورزشگاه‌های قطری فرصت بیشتری برای طراحی بهتر تمرینات به گاریدو و دستیارانش خواهد داد. از این رو با توجه به این که دیدار پرسپولیس و السد روز ۳۰ مهر برگزار می‌شود کاروان پرسپولیس ۴ روز زودتر یعنی روز ۲۶ مهر به کشور قطر سفر خواهد کرد. گفتنی است در حال حضر تیم السد در جدول رقابت‌های لیگ نخبگان در رتبه سوم جای دارد.


بدهی 14 میلیاردی به 6.8 میلیارد رسید
هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: یکی از پرونده‌های مهم برای باشگاه، پرونده‌ای بود که فردی خود را به عنوان نماینده یکی از تولیدکنندگان البسه ورزشی پرسپولیس در سال‌های گذشته با باشگاه طرف کرده بود. در نهایت نیز باشگاه به پرداخت ۱۴ میلیارد تومان محکوم شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه برای این پرونده اعاده دادرسی جواب داد و بعد از اعمال اعاده دادرسی در روند اجرای حکم، رأی مبنی بر استرداد مبلغی در حدود ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دریافت شد. البته در این ارتباط با توجه به ادله‌ای که وجود دارد، ما اقدامات و پیگیری‌های حقوقی را برای استرداد باقی رقم انجام می‌‍‌دهیم و برای بازگرداندن تمامی مبلغ کاملاً امیدواریم.

 
کاهش 4 میلیاردی رأی محکومیت یک اسپانسر
 یکی دیگر از پرونده‌ها مربوط به شکایت یکی از اسپانسرهای چند سال قبل باشگاه می‌شد. این شکایت با ادعای دریافت خسارت ۸ میلیاردی مطرح شده و در نهایت در رأی بدوی، برای ۵ میلیارد تومان حکم گرفته بودند. خوشبختانه با لایحه و مستنداتی که ارائه شد، این رأی در دادگاه تجدیدنظر شکست و به یک میلیارد تومان کاهش یافت.
معاون حقوقی پرسپولیس درباره پرونده شکایت ریحان فیلم نیز عنوان کرد: این پرونده در حال حاضر مفتوح است. با دفاعیاتی که از سوی باشگاه مطرح شد، دادگاه تجدیدنظر استان به دلیل نواقص متعدد در پرونده، آن را برای رفع نواقص جهت اتخاذ تصمیم نهایی به شعبه صادرکننده رأی بدوی بازگرداند و باید تا پایان روال قانونی صبر کنیم و در زمان مقرر اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.


ششمین جلسه صیانت از حقوق باشگاه
ششمین نشست کارگروه صیانت از حقوق معنوی باشگاه پرسپولیس دیروز برگزار شد.
باشگاه پرسپولیس از چندی پیش به منظور حفظ حقوق مادی و معنوی باشگاه در ارتباط با عواید و منافع حاصل از نام، برند و علامت تجاری خود نسبت به تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت‌های مرتبط اقدام کرد.
اقدام‌های اخیر در این حوزه به منظور حفظ منافع باشگاه و سهامداران نیز بخشی از اثرات این کارگروه است که در راستای پیشبرد اهداف شرکت و برخورد با نقض‌کنندگان حقوق باشگاه، فعالیت می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی