سرنوشت گنگ مهرداد خانبان در پرسپولیس

بالاخره قطع همکاری کرد؟

مهرداد خانبان، آنالیزور با تجربه پرسپولیس، از زمان پیوستن به این باشگاه، همکاری نزدیکی با مربیانی چون کالدرون، یحیی گل‌محمدی و اوسمار داشته است. او که در ابتدای فصل نیز با خوان کارلوس گاریدو همکاری می‌کرد اما به یک باره در شرایط کنونی مرد اسپانیایی دچار نارضایتی از وظایف محوله شده به خانبان شده و به همین دلیل از تیم جدا شده است. دلایل قطع همکاری خانبان به اختلاف نظرهای بوجود آمده میان او و گاریدو برمی‌گردد. گاریدو، سرمربی جدید تیم، ظاهراً خواهان انضباط خاصی در کادر فنی است و به خانبان تأکید کرده که باید تنها به عنوان آنالیزور عمل کند و نیازی به کمک مربی ندارد. این موضوع، باعث بروز تنش‌هایی در ارتباط و همکاری خانبان با تیم شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، در یک اظهارنظر جنجالی پس از دیدار با پاختاکور اعلام کرد که خانبان کماکان در حال همکاری با باشگاه است. این در حالی است که بیش از ۱۰ روز از قطع همکاری خانبان می‌گذرد اما هنوز سرنوشت او مشخص نیست و در تمرینات پرسپولیسی‌ها هم حاضر نمی‌شود تا مشخص شود وعده درویش به عمل تبدیل نشده. حتی با وجود اینکه نگرش درویش به این موضوع می‌تواند به حل مشکل کمک کند، اما به نظر می‌رسد که گاریدو به ادامه همکاری خانبان تمایل ندارد؛ موضوعی که بازگشت او را به کادر فنی بعید می‌سازد.
از سوی دیگر، خانبان هنوز در این فصل در هیچ تیمی مشغول به کار نشده است. این در حالی است که او در تابستان از سوی یحیی گل‌محمدی دعوت به همکاری شده بود. در حال حاضر، وضعیت او در پرسپولیس و آینده حرفه‌ای‌اش اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی