خبر

با دو جلسه تمرین به سمت قطر
جواد نکونام قصد دارد تا پیش از سفر کاروان استقلال به سمت قطر دو جلسه تمرین در تهران برگزار کند.
این تمرین در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام خواهد شد که قطعاً تمرین امروز استقلال سبک است اما تمرین فردا که پیش از سفر انجام خواهد شد قطعاً فشار بیشتری به بازیکنان وارد خواهد کرد. نکونام در تلاش است تیمش را با ریکاوری مناسب آماده بازی با السد قطر کند.


استقبال ویژه از بازیکنان
استقلالی‌های شهر اراک در زمانی که کاروان این تیم برای برگزاری دربی در شهر اراک حضور داشت، استقبال ویژه‌ای از بازیکنان داشتند. هواداران استقلال عموماً با مراجعه به محل اسکان این تیم سعی در انداختن عکس یادگاری با بازیکنان محبوب استقلال داشتند و درعین حال اتوبوس حامل بازیکنان را نیز تا ورزشگاه مشایعت کردند. استقلالی‌های شهر اراک به طور کلی در دربی 104 برای آبی‌ها سنگ تمام گذاشتند واستقلال در اراک هرگز احساس غریبگی
نکرد.


انتقاد امیرآبادی از مدیریت استقلال
مهدی امیرآبادی، پیشکسوت استقلال که در دربی‌ها نیز سابقه بسیاری دارد بر این باوراست که مدیران باشگاه استقلال در به وجود آمدن حواشی اخیر نقشی انکارناپذیر داشته‌اند. امیرآبادی در این خصوص گفت: «به اعتقاد من مدیران باشگاه استقلال باید در بخش مدیریتی عملکرد مطلوب‌تری را از خود به نمایش بگذارند و مانع از گسترش حواشی شوند. مدیران باید خودشان از حواشی جلوگیری کنند نه اینکه باعث ایجاد حاشیه شوند. قبل از دربی حال و هوای خوبی در استقلال حاکم نبود و هفته‌ها شاهد درگیری و حواشی در این باشگاه بودیم. به نظر من مدیریت استقلال مقصر است و باید این وضعیت را سر و سامان دهد.»


تلاش برای ورود به ورزشگاه
پر از تماشاگر
ساعاتی مانده به شروع بازی از طرق مختلف به هواداران دو تیم اطلاع داده شد که از حضور مقابل درهای ورزشگاه امام خمینی(ره) خودداری کنند. این موضوع نشان داد که ظرفیت‌های ورزشگاه به سرعت پر شد و هواداران با توجه به گنجایش ورزشگاه خیلی زود بلیت‌های این بازی را خریداری کردند. البته با شروع بازی بسیاری از هواداران همچنان تلاش می‌‌کردند به طرقی خود را به داخل ورزشگاه برسانند اما در نهایت موفق نشدند.

جستجو
آرشیو تاریخی