تصمیمی بر اساس قانون و با تأیید همه اعضا

حذف پسوند ایران از نام استقلال

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیروز با حضور ۸۵ درصد سهامداران برگزار شد. این مجمع با ریاست مرتضی رحیمیان سرای و ارکان مجمع، محمدحسن فامیلی ناظر اول، نماینده شرکت پتروشیمی بندرامام، محمد شایگان ناظر دوم، نماینده شرکت پتروشیمی تندگویان، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، دبیر مجمع، فرزاد ثابت مدیر مالی، حامد طاهرآبادی نماینده سازمان فرابورس و اوراق بهادار و مجید نیکزاد حسابرس مستقل در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد. دستور اصلی این جلسه انجام برخی تعهدات ثبتی باشگاه در زمان واگذاری و تغییر نام شرکت بود که با اکثریت آرا این موضوع مصوب شد.
باشگاه استقلال که پیش از این از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده با دستورجلسه حذف پسوند ایران از نام این باشگاه در تاریخ ۴ مهر خبر داده بود، روز گذشته اعلام کرد با برگزاری مجمع، دستور این جلسه با اکثریت آرا مصوب شده و پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد. نکته اینکه حذف نام ایران از پسوند شرکت‌های دولتی واگذارشده، ازجمله مقررات واگذاری شرکت‌ها است.
نکته قابل توجه این مجمع همزمانی آن با روز دربی بود که باعث شد فرشید سمیعی صبح در مجمع حاضر شود و دیر‌تر به کاروان تیمش در اراک اضافه شود. صورتجلسه این مجمع هنوز در سامانه کدال قرار نگرفته و جزئیات دیگری از آن در دست نیست.
البته زمان برگزاری مجمع باشگاه استقلال مورد انتقاد کارشناسان استقلالی قرار گرفته و بسیاری معتقد بودند که صبح روز بازی با رقیب سنتی نباید مدیران درباره تصمیم‌های مهم باشگاه با یکدیگر شور گرفته و خبر آن در رسانه‌ها منتشر شود. هرچند خبرهایی که دیروز منتشر شد، حاشیه‌ای به دنبال نداشت اما به لحاظ حرفه‌ای، توصیه‌ای که به مدیران استقلال شد، درست بود و از این پس زمان برگزاری نشست‌ها باید مدیریت شود.
جستجو
آرشیو تاریخی