آبی‌ها به دنبال مهاجم آزاد خارجی

لیست استقلال یک جای خالی دارد

تیم فوتبال استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود ولی تأخیر مدیران استقلال و عدم توافق با تیم ازبکستانی باعث منتفی شدن این انتقال شد.
در این بین استقلالی‌ها با خالی کردن لیست خود سعی کردند تا به هر ترتیبی جوئل کوجوی قرقیزستانی را از باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان جذب کنند تا به این ترتیب کار خود را در پنجره تابستانی با جذب این مهاجم تنومند پایان بدهند اما شرایط جذب این مهاجم غنایی‌الاصل برای استقلالی‌ها مهیا نشد تا این باشگاه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در مارکت فقط به دنبال مهاجم آزاد باشد.
استقلال برای جذب کوجو در آخرین ساعات پنجره تابستانی نام آرمین سهرابیان را از لیست خود خارج کرد تا در ادامه راه بتواند به سراغ جذب مهاجم خارجی برود. جالب است که بدانید استقلال از سقف بودجه تعیین‌شده توسط سازمان لیگ هم‌اکنون ۴۰۰ هزار دلار جای خالی دارد و آبی‌ها تصمیم دارند با این بودجه بازیکن خارجی جذب کنند.
گفته می‌شود نکونام چند گزینه مورد نظر دارد که آبی‌ها قصد دارند بعد از توافق با این گزینه‌ها زمینه حضور یکی از آنها در ایران را فراهم کنند. البته موضوع اصلی در خصوص جذب مهاجم آن است که باشگاه استقلال ممکن است تغییراتی در روزهای آتی داشته باشد و به سبب همین تغییرات احتمالاً برنامه جذب بازیکن نیز تغییر خواهد کرد. اگر نکونام همچنان بر مسند کار باشد احتمالاً باب حضور یک بازیکن خارجی دیگر را در این تیم باز خواهد کرد اما اینکه کدام‌یک از بازیکنان قربانی تصمیم آتی برای جذب بازیکن جدید خواهد شد، روشن نیست و باشگاه استقلال باید در این راستا به سرعت به تصمیم‌گیری قطعی و نهایی برسد تا از فرصت جذب یک بازیکن آزاد با عقبه مناسب محروم نشود.
جستجو
آرشیو تاریخی