خبر

کیت آسیایی عوض شد
کیت آسیایی پرسپولیس با توجه به اشکال وارده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ نخبگان آسیا که در آخرین لحظات اتفاق افتاد با تغییری در بخش جلوی پیراهن روبه‌رو شد. این درحالی است که طراحی این لباس پیش از این برای مقامات ارسال شده بود و همین نمونه در زمان سفر نمایندگان باشگاه به کوالالامپور برای شرکت در آیین قرعه‌کشی، به مقامات ارائه گردید. بر همین اساس، البسه تیم برای بازی با الاهلی نیز تهیه شد. مشابه این طراحی نیز قبل از این در رقابت‌های آسیایی فوتبال مورد استفاده سایر تیم‌ها قرار داشته است. با این وجود در پی اشکالی که از سوی مقامات آسیایی وارد شد و با توجه به زمان بسیار کم تا مسابقه که امکان طراحی جدید را می‌گرفت، سرخپوشان ایران در پیکار با الاهلی لباس کنونی را بدون طرح تخت‌جمشید به تن خواهند کرد تا در بازی‌های آتی کیت جدیدی برای رقابت‌های لیگ نخبگان طراحی شود.
 

واکنش بادامکی
به دخالت سروش
معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا سروش رفیعی نقشی در جذب سعید مهری به دلیل ارتباط خوبش، داشته است، گفت: این صحبت‌ها در شأن باشگاه پرسپولیس، ما و هواداران باشگاه نیست. سروش رفیعی یکی از بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران است و در چند سال گذشته این‌ را نشان داده. شاید این اتفاقات به دلیل مسئولیت‌پذیری زیاد سروش رفیعی برایش اتفاق می‌افتد. او دوست دارد حتی بازیکنان کناری‌اش خوب بازی کنند تا شاید در بازی خودش هم تأثیرگذار باشد، ولی اصلاً چنین صحبتی نبود که آقای رفیعی بخواهد کسی را معرفی کند! سروش با توجه به شخصیتش اصلاً در این مسائل دخالتی ندارد و ما با توجه به نظر گاریدو پیش می‌رویم، این از همه چیز مهم‌تر است.
 

امروز کارت اورونوف تغییر می‌کند

با وجود مخالفت گسترده با تغییر قانون سقف بودجه باشگاه‌ها اما درباره حضور اورونوف در لیست زیر25 سال پرسپولیس به خواسته‌اش رسید. حسین بادامکی در پاسخ به این سؤال که با توجه به برگزاری جلسه روز شنبه در مورد بازیکنان لیست زیر 25 سال، آیا پرسپولیس برای لیست زیر 25 سال خود برنامه‌ای دارد، گفت: ما چند وقت پیش این نامه را زدیم. حتی این اتفاق برای یکی از بازیکنان تیم لیگ برتری هم اتفاق افتاده بود که او سهمیه زیر 25 سال شده بود. قرار بود دو هفته قبل، این اتفاق برای بازیکن ما هم بیفتد که مخالفت شد و صورت نگرفت. البته به ما گفتند شنبه این اتفاق می‌افتد و برای تغییر کارت بازی اورونوف اقدام خواهیم کرد.
 

واکنش مدیر تیم به حرف‌های جوادی
مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که گفته بود ورزشگاه شهید کاظمی تهران متعلق به باشگاه پرسپولیس نیست، گفت: پس متعلق به کجاست؟ اگر استادیوم در اختیار ما نبود، خرابه می‌شد. مگر نگهداری این ورزشگاه راحت است؟ سه سال است که استادیوم آزادی را مرمت می‌کنند. پیروانی درباره اینکه رئیس شرکت تجهیز اماکن ورزشی گفته بود، تعمیر کامل ورزشگاه آزادی پنج هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بیان کرد: پس این کار به عمر من و شما قد نمی‌دهد و به نسل آینده می‌رسد!
 

گاریدو گزینه جدید نداده است

با در نظر گرفتن جدایی احتمالی اسدبیگی و رفتن نام اورونوف به لیست زیر 25سال حتی با حضور میلاد سرلک پرسپولیس یک بازیکن دیگر می‌تواند جذب کند. بادامکی در مورد اینکه گفته می‌شود گاریدو یک بازیکن شاخص خارجی مد نظر دارد، گفت: چه کسی این موضوع را به شما گفته است؟ اصلاً چنین چیزی نیست و آقای گاریدو هم در جریان هست که لیست پر است. حتی بعد از انتقال اورونوف به لیست زیر 25 سال، ما هنوز سینا اسدبیگی را داریم و جزو تیم ماست. ضمن اینکه فکر می‌کنم لیست تیم ما کامل است و آقای گاریدو تا این لحظه نام بازیکن دیگری را به ما اعلام نکرده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی