سربازان گاریدو با تمام قوا راهی عربستان شدند

پرواز پر امید پرسپولیس به جده

پرسپولیس شوکه از اتفاقات تغییر قانون سقف بودجه و در اوج اعتراض به اتفاقات رخ داده رسماً درگیر رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شد. در شرایطی که الاهلی حریف پرمهره سرخ‌ها شب گذشته در یک بازی سوپرحساس باید مقابل النصر قرار می‌گرفت پرسپولیس که از بازی با فولاد به مدت دو هفته دور از شرایط مسابقه بوده عصر دیروز راهی جده شد.
در آخرین تمرین پرسپولیس مدیران باشگاه و نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند و درویش و سایر مدیران، اعضای تیم را بدرقه کردند.
البته درویش در صحبت‌هایی که برای بازیکنان داشت به مسأله تغییر قانون سقف بودجه که برایش حسابی گران تمام شده اشاره داشت. درویش ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی و آرزوی موفقیت برای تیم در بازی دوشنبه شب ضمن تشریح شرایط باشگاه باز هم درباره تصمیم شبانه فدراسیون و تغییر قانون سقف بودجه صحبت کرد و به این موضوع اشاره داشت که پرسپولیس به جهت اجرای قانون، متضرر شد و رقبای این تیم از قانونگرایی پرسپولیس و قانون‌گریزی خود نفع برده و فدراسیون فوتبال به آنها جایزه داد و پرسپولیس را تنبیه کرد.
پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین آخر پای پرواز به جده عکس یادگاری گرفتند. این تمرین یک بازیکن جدید داشت و لوکاس ژوائو که دو روز قبل به تهران رسیده بود بعد از عبور از تونل خوشامدگویی بازیکنان اولین تمرینش را انجام داد. بعد از تمرین اعضای تیم برای بازی با الاهلی با امید برد در نخستین بازی لیگ نخبگان به فرودگاه رفتند تا با پرواز چارتر به جده بروند.
نکته جالب اینکه میلاد سرلک همراه پرسپولیس رفت، مرتضی پورعلی گنجی هم که گفته می‌شود مصدومیتش رفع نشده و به بازی الاهلی نمی‌رسد هم در پرواز بود ضمن اینکه لوکاس ژوائو هم با یک جلسه تمرین برای این بازی با تیم رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی